21 Eylül 2017 Perşembe

ARKO NEM CANLANDIRICI SPREY KREMİ VE ARKO NEM CANLANDIRICI BAKIM KREMİ


Merhaba Canlarımm 💓
Bugün sizi çok sevimli 2 Arko nem kremi ile tanıştıracağım. Ben yaz, kış bolca krem kullanan bir insanım. Bu yüzden de çok fazla krem deneme ve yorumlama şansım oluyor.Bu kremleri de yaklaşık 2 haftadır kullanıyorum,  artık yorumlayacak kadar fikir sahibi olduğumu düşünüyorum.


Arko nem benim çok severek kullandığım ve gerçekten başarılı bulduğum bir marka. Bu zamanda kadar kullandığım bütün ürünlerini sevdim. İlk olarak Sprey Kreminden başlamak istiyorum.

Arko Nem Yoğurt & Böğürtlen Canlandırıcı Sprey Kremi

Ben bu sprey kreme tek kelime ile bayıldım.Bu şekilde, sprey formunda olan ürünleri çok severek kullanıyorum. Bu ürünü de çok beğendim. En çok beğendiğim özelliği kokusu oldu. O kadar güzel bir kokusu var ki size anlatamam. İçerisinde bulunan yoğurt ve böğürtlen birbiri ile çok güzel karışmış ve mükemmel bir koku ortaya çıkarmış. Çok ferah ve canlandırıcı bir kokusu var. Bu ürünü özellikle duştan çıkar çıkmaz, ürünün arkasında da belirtildiği gibi 10 cm bir mesafeden tüm vücuduma uyguluyorum. Ne kadar uzaktan uygularsanız ürünün kıvamı o kadar inceliyor. Yani yakından sıktığınızda katı ve yoğun bir kıvamı varken, uzak bir mesafeden sıktığınızda su gibi bir kıvama dönüşüyor. Cildimi çok güzel nemlendirdi ve yumuşacık yaptı. Vücudunuza sıktığınız anda hızla emiliyor ve kesinlikle yağlı veya yapış yapış bir his bırakmıyor. Ben bu sprey kremi gratis mağazasından 11 TL gibi bir fiyata aldım. Yanlış hatırlamıyorsam indirimli fiyatından almıştım. Orada Arko nem'in farklı sprey kremleri de vardı. Şuan kullandığım başka kremler de var. Hepsi biter bitmez diğerlerini de deneyeceğim.


Arko Nem Yoğurt & Böğürtlen Canlandırıcı Bakım Kremi

Tıpkı sprey kremde olduğu gibi, bu kreminde kokusu aynı. Çok hoş ve güzel bir kokusu var. Nemlendirmesi gayet güzel ve sürdükten sonra yumuşacık yapıyor. Hızlı emiliyor ve yapış yapış bir his bırakmıyor. El kremlerinde en çok yaşadığım sorunlardan birisi, sürdükten sonra o yapışkanlık hissi oluyordu ama bu kremde öyle bir şey yaşamadım İçerisinde bulunan doğal meyve özleri ve C vitamini ile güzel bir bakım sağlıyor ancak etkisi çok uzun süreli değil. Öyle öve öve bitiremeyeceğim bir krem olmadığından ve yeni ürünler denemek istediğimden, bittikten sonra tekrar almam. Gratisten 4 TL üzeri bir fiyata almıştım.





Kısaca 👇

→Her iki kreminde kokusu aynı ve kokularına bayıldım.
→ İkisi de gayet güzel nemlendiriyor ancak sprey krem çok daha uzun süreli bir nemlendirme sağlıyor.
→Sürdükten sonra cildi yumuşacık yapıyorlar.
→ İki kremde çok hızlı emiliyor ve yağlı veya yapış yapış bir his bırakmıyorlar.
→Az bir miktarda uygulamak yetiyor.
→ İki kremi de yüzüme sürmüyorum.
→ Fiyatları gayet uygun.
→Sprey kremi çok beğendim kesinlikle tekrar alırım ancak diğer kremi tekrar almayı düşünmüyorum.

Sevgiyle Kalın 💓











5 yorum:

  1. Sprey kremleri bende çok seviyorum.Hem kullanış açısındanda çok kolay bu kokuyada bayılıyorum gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum panelini hiç kontrol etmemişim canım anca gördüm yorumunu kusura bakma :( Aynen bende çok seviyorum kokusu da miss gibi ^_^

      Sil
  2. Yüze kullanılmıyomu sprey krem?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sprey kremi ben yüzüme uygulamadım Bence yapısı yüze uygulamaya uygun bir krem değil. Vücut için çok güzel ve kokusu ferahlatıcı :)

      Sil