6 Aralık 2017 Çarşamba

DAX SUPERGRO SAÇ GÜÇLENDİRİCİ BAKIM YAĞI ÜRÜN İNCELEMESİ

Merhaba sevgili blog ailem 💓
Bugün sizlere saç bakımın da kullanmaktan vazgeçmediğim ve bir o kadar memnun kaldığım bir ürünü tanıtmak istiyorum. Birçok kişinin saç bakım rutinine çoktan eklenmiş olan bu ürün Dax SuperGro saç bakım yağından başkası değil. Bu yağ ile Duygu Özarslan'ın saç uzatma videosu ile tanışmıştım. Etkilerini baya bir överek anlattığı için merak edip araştırmaya başladım. İnternet de yazan yorumları da bir bir okuduktan sonra denemeye karar verdim. İyi ki karar vermişim diyorum.


Ürünün İçeriğine şöyle bir göz atmak gerekirse;
Hindistan cevizi yağı,badem yağı,susam yağı,jojoba yağı gibi çeşitli yağlar;çay özü,aleovera,buğday ve papatya özleri gibi çeşitli özler ile zenginleştirilmiş bir içeriğe sahip.  Bu saç bakım yağının, saçı güçlendirme, parlaklık ve yumuşaklık kazandırma ve saçın hızlı uzamasını yardımcı olma gibi vaatleri bulunuyor.Peki, bu vaatlerini gerçekleştiriyor mu? derseniz yazının devamını okuyun derim. :D

Dax Supergro saç bakım yağının yapısı vazeline benziyor. Normalde katı kıvamda ancak elinizin ısısı ile anında eriyip sıvı bir hal alıyor. Bu şekilde saçlarınıza kolaylıkla uygulayabiliyorsunuz. İçerisinde hindistan cevizi yağının kokusu daha yoğun bir şekilde bulunuyor. Bunun sebebi yağların miktarından kaynaklı veya kendi kokularının keskinliğinden kaynaklı olabilir.Kokusu yoğun olsa da rahatsız edici derece de değil. Tabi ki bu durum koku hassasiyetinize göre değişebilir.


Ürünün uygulanması son derece basit. Ben yağı saçlarımı küçük küçük ayırarak uygulamayı tercih ettim. Eğer amacınız saç uzatmak ise sizde bu şekilde uygulayabilirsiniz. Saçlarınızı küçük tutamlar halinde ayırıp, parmaklarınıza aldığınız az miktarda ürünü saç diplerinden, uçlara kadar uygulayın. Daha sonra avucunuzda ısıttığınız yağı tüm saçınıza sürün. Bu şekilde hem saç dipleri hem de saç uçları güçlenmiş olur. Eğer bu şekilde detaylarla uğraşmak istemezseniz, saçıma parlaklık versin yeter derseniz sadece saç uçlarınıza az bir miktar uygulayabilirsiniz.

Ben genelde saçımın tamamına uygulayıp en az 2 saat bekletmeye çalışıyorum. Vaktim olduğunda ise tüm gün bekletiyorum. Saçta kaldığı süre boyunca bana bir rahatsızlık vermedi. İlk başta saçınızda bir ürün olmasından dolayı kaşıntı oluyor ama fazla uzun sürmüyor. Benim için bu ürünün en kötü yanı saçtan çok zor arınması oldu. Yıkama aşamasında saçlarıma su değdirmeden iyice şampuanlayıp daha sonra su ile yıkıyorum. 3. hatta 4. şampuandan sonra saçtan arınmış oluyor.
Eğer ilk 2 şampuandan sonra saçtan arındı zanneder yıkama işleminizi bitirmiş olursanız büyük bir hata yaparsınız. Çünkü ertesi gün saçlarınız hiç yıkanmamış gibi yağlı olacaktır. Bu yüzden saçınızı yıkamadan önce su değdirmeden şampuan ile iyice arındırmaya çalışın.Hatta bu ürün için özel olarak kullanılan kalıntı giderici şampuanların olduğunu duymuştum. Kullanmadığım için  işe yarayıp yaramadığını bilmiyorum ama gratis veya watsons mağazalarından alıp deneyebilirsiniz.

Dax Supergro Saç Bakım Yağı ile İlgili Olarak:

→ Saçlara çok güzel bir parlaklık kazandırıyor.
→ Saçları yumuşacık yapıyor.
→Saçlarım dökülmediği ve beklentimin saç dökülmesini gidermesi olmadığı için bu özelliği hakkında pek yorum yapamıyorum.
→Saçları çok iyi bir şekilde besliyor ve kırılmalara karşı da büyük bir etkisi var.
→Saç uzamasını büyük bir ölçüde hızlandırıyor. Birebir gözlemlerime dayanarak söylüyorum. (Kullandıktan 1 ay sonra çoğu kişi saçlarımın uzadığını söylemişti.)
→Saçtan çok zor arınıyor.
,

Son olarak ben bu saç bakım yağını gratis indiriminden 35 TL gibi bir fiyata almıştım. Normal fiyatı 44 TL olması lazım. Benim için indirim zamanında mutlaka alınması gereken saç bakım ürünlerinin arasında yer alıyor. Ayrıca oldukça bereketli bir ürün. Ben haftada 1 veya bazen 2 kez kullanmama rağmen yaklaşık 4 aydır bitiremedim. Hatta yarısına bile gelemedim. Bu yüzden uzun bir süre kullanabilirsiniz. Eğer bir saç bakım ürünü arayışındaysanız mutlaka şans verin derim.

Sevgiyle Kalın ❤













2 yorum:

  1. Merhabalar,

    Saçın nemini ve yumuşaklığını korumak için saç bakımını aksatmamak gerekiyor. Özellikle boyalı saçların neme daha çok ihtiyaç duyduğu bir gerçek. Çünkü saç boyaları saçı biraz kurutuyor. Doğal bir bakımdan yanaysanız zeytinyağı ve hindistan cevizi yağıyla saçlarınıza bakım yapabilirsiniz. Saç yapınıza uygun bir saç maskesiyle de saç bakımınızı yapabilirsiniz. Ben de kızıl saç bakımı üzerine yazdığım yazımı paylaşmak istedim: http://www.ebrubektasoglu.com/yazi/kizil-sac-ile-ilgili-en-cok-aldigim-sorular-ve-yanitlarim/ Belki ilgilenenlere faydalı olur diye. ♥

    Sağlıkla kalın,
    sevgilerimle ♥

    YanıtlaSil
  2. Yorumunuz için teşekkürler :)

    YanıtlaSil