5 Ocak 2018 Cuma

DERMOKİL SİVİLCE VE SİYAH NOKTA KARŞITI KİL MASKESİ İNCELEME

Merhaba sevgili blog ailem ❤


Bugün size tatlı  mı tatlı bir kil maskesi hakkında bilgi vereceğim. Yüzümde minik minik sivilcelerin çıkmaya başladığı dönemde gratiste karşılaştığım Dermokil sivilce ve siyah nokta karşıtı kil maskesini denemek için hemen almıştım. Bendeki küçük boy bir maske. Açıkçası bu maskelerin büyük boyu olup olmadığını da bilmiyorum. Aldıktan sonra yüzüme bir şeyler sürmeye korktuğum için uzun bir süre rafta beklettim. Sivilceler yüzüme bir şey sürsem de, sürmesem de geçmiyordu. Bende inceldiği yerden kopsun diye maskeyi denemeye karar verdim. Bu kil maskesinin yapısı yoğun bir kıvamda. Yüzünüze ince bir tabaka halinde sürüp,yaklaşık 10 dakika bekletiyorsunuz. Zaten tamamen kurumuş ve sertleşmiş oluyor. Kesinlikle soyarak çıkarmıyorsunuz. Aksi halde yüzü tahriş edebiliyor. Ürünün arkasında da belirtildiği gibi ılık su ile iyice durulayıp,tonik ve nemlendirme işlemine geçiyorsunuz. İçerisinde salisilik asit içerdiğinden özellikle sivilceler için büyük bir fayda vaat ediyor.


Gelelim benim ürün hakkında ki yorumlarıma. 
Ben bu kil maskesine bayıldım. İlk başlarda ürünün arkasında belirtildiği gibi tüm yüzüme ince bir tabaka halinde sürüp,10 dakika sonra yıkayıp nemlendirme işlemine geçiyordum. Sonra baktım maske bitecek, sadece sorunlu bölgelere sürmekle yetindim. Yani alnımda sivilce varsa oraya az miktar,siyah noktalar için burnumun üzerine veya yanaklarımda ki sivilcelerin üzerine hafifçe sürüp beklettim. Aynı etkiyi bu şekilde de aldığımı görünce haftada 2 defa uygulamaya başladım. 
İlk sürdüğünüz zaman biraz yakıyor ama bu yanma cildiniz temizlendiği için oluyor. En azından ben öyle düşünmek istiyorum :D 10 dakika bekletip yüzümü yıkadıktan sonra yüzümü pürüzsüz hissediyorum. Tabi ki sivilceler anında yok olmuyor ama sivilceler üzerinde ki etkisi gözle görülebilir bir şekilde  fark ediliyor. Özellikle burnumda ki siyah noktalarında azaldığını gözlemledim ancak siyah noktalar için başka bir maske daha kullandığımdan net bir bilgi veremiyorum.


Ben genelde maskeyi çarşamba ve pazar günleri uyguluyorum. Pazar genel cilt bakımı yaptığım için maskeden hemen sonra yoğun nem veren bir kağıt maske uyguluyorum. Kokusu bildiğimiz kil gibi ve beni hiç rahatsız etmedi. Maskeyi kullanırken aynı zamanda bir şey fark ettim. Bu maske deri altında oluşan ancak bir türlü çıkamayan bu ağrılı sivilce dediğimiz türden sivilceleri de gün yüzüne çıkarıyor. Maskeyi uygulamadan önce yüzümde kıpkırmızı ve ağrı yapan bir sivilce vardı. Maskeyi uyguladıktan sonraki gün bu sivilcenin ağrısı geçti ve iltihaplı bir sivilceye dönüştü.Bu tür sivilcelerin geçmesi daha kolay olduğundan mutlu olmuştum :D 
Maskeyi ben Gratisten 5 TL gibi bir fiyata almıştım. Neredeyse bitmek üzere o yüzden büyük boyu varsa hemen yenisini alacağım. 
Sizin de özellikle sivilceler için kullandığınız bir maske veya bakım ürünü varsa benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Sevgiyle Kalın ❤









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder