13 Mart 2018 Salı

RİMMEL LONDON LASTİNG FINISH FONDÖTEN İNCELEMESİ


Merhaba sevgili blog ailem ❤


Bugün sizlerle çok severek kullandığım, uygun fiyatlı bir fondöteni paylaşmak istiyorum. Rimmel Londan'a ait bu fondöteni yanlış hatırlamıyorsam ilk defa geçen sene denemiştim. Ürünü yeni kullanmaya başladığım zamanlarda ablam çok beğendiğini söylediği için ona verdim ve hemen gidip yenisini aldım. Günlük olarak çok fazla fondöten tercih eden bir insan değilim. Fondöten yerine genelde bb krem kullanmayı tercih ediyorum. Yaz aylarında ise yüzümde çok fazla bir problem olmadığı zamanlarda, sadece yüzümü nemlendirip o şekilde günümü geçirmeyi daha çok seviyorum. Fondöteni özel günlerde veya cildimde çok fazla problem olduğu zaman kullanıyorum. Bu serinin bir de beyaz kapaklı olanı varmış. Günlük kullanımlar için beyaz kapaklı olanın daha ideal olduğunu söylüyorlar ancak dediğim gibi her gün kullanmadığım için bence doğru seçimi yapmışım. 

RİMMEL LONDON LASTING FINISH FONDÖTEN GENEL ÖZELLİKLERİ 


  • Bu fondötenin en sevdiğim özelliği içerisinde SPF 20 barındırması oldu. Hepinizin bildiği gibi içerisinde güneş koruyucu olan ürünler cildimiz için her zaman daha iyi oluyor. Çünkü yaz,kış fark etmeden cildimiz güneş ışığına veya çeşitli ışıklara maruz kalıyor. Güneş koruyucu içeren ürünler ise cildimizin korunmasını sağlıyor. Bende genelde bir krem veya fondöten almadan önce içerisinde SPF olup olmadığına dikkat ediyorum.
  • Ürünün yapısı yoğun bir kıvamda ve yüzde hafif ağırlık yapıyor. Demek istediğim sürdüğünüz zaman cildinizde bir fondöten olduğunu hissedebiliyorsunuz.Bu durum benim için ürünün olumsuz yönlerinden bir tanesi oldu.
  •  Kapatıcılığı ise ortadan yükseğe doğru diyebilirim. Benim cildimde ki lekeleri veya oluşan sivilceleri gayet başarılı bir şekilde kapatıyor. Hatta uygun fiyatlı kullandığım birçok üründen daha başarılı kapatıyor.
  • Kalıcılık yönünden ise sürdüğüm zamanlarda uzun bir süre cildimde kalmayı başardı. Bence kalıcılık yönünden de oldukça başarılı bir ürün.
  • Eğer yağlı bir cilde sahipseniz,sürdükten sonra üzerinden bir pudra ile geçebilirsiniz. Ben karma bir cilde sahip olmama rağmen cildimin durumuna göre pudra ile üzerinden hafifçe geçiyorum. 
  • Bendeki rengi 200 Soft Beige. Cildim ile neredeyse tamamen uyumlu diyebilirim.Hatta o kadar uyumlu ki insanlar genelde bu fondöteni sürdüğümde yüzümde hiçbir şey yok zannediyorlar :D Fondötenin yüzde porselen gibi durmasını isteyenler için bence Lasting finish ideal bir fondöten.
  • Ben bu fondöteni nemli bir sünger yardımı ile uyguluyorum.Farklı şekillerde de denedim ancak en iyi sonucu nemli bir sünger ile aldım.
  • Kokusu beni hiç rahatsız etmedi. Ambalaj olarak ise gayet kullanışlı duruyor. Özellikle pompalı olması ürün miktarını daha kolay ayarlamayı sağlıyor.

Ben bu fondöteni, Watsons mağazasından indirimli olarak 15 TL'ye almıştım. İndirimsiz fiyatı 22 TL diye biliyorum. Eğer sizde kapatıcılığı ve kalıcılığı yüksek bir fondöten arıyorsanız Rimmel London Lasting Finish fondöteni'ne bir şans verebilirsiniz.

Sevgiyle Kalın ❤








6 yorum:

  1. Yeni fondöten arıyordum. Teleme peyniri gibi olunca her fondöteni kullanamıyorum. Testerlarına bakayım. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cildimde çok çabuk sivilce yapmasından dolayı her türlü fondöteni kullanamıyorum. Allah'tan bu öyle bir şey yapmadı :D
      Rica ederimm ^^

      Sil
  2. Fit me 120 kullaniyotum acaba bu 200 numatasi bana olur mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben fit me 122 kullanıyorum ama ablam 120 numarasını kullanıyor ve bu rimmel london 200 numarayı da çok rahat kullanabiliyordu. Ancak eğer bir mağazadan alacaksanız denemenizde fayda var :)

      Sil