28 Mart 2018 Çarşamba

URBAN CARE DRY SHAMPOO / KURU ŞAMPUAN İNCELEME

Merhaba sevgili blog ailem ❤

İT'S SO HİGH

Bu aralar kafamı kuru şampuanlara takmış durumdayım.En son Urban Care markasının bu kuru şampuanlarını kullanmıştım. Yeni bir kuru şampuan denemek yerine, şimdilik bu markanın tüm serisini denemeye çalışıyorum. Urban Care markasının, Selen Kozmetiğe ait bir Türk markası olması,ürünleri denememde ki en büyük etken oldu.. Bu durum gerçekten gurur verici ^^
Kuru şampuanları ben yazın fazla tercih etmiyorum. Çünkü zaten neredeyse her gün saçlarım su ile temas ediyor. Genel de kış aylarında veya acil durumlarda kullanmayı tercih ediyorum. Bu iki üründen birisi bitti,diğeri de bitmek üzere.Büyük ihtimal başka bir kuru şampuan ile yaz mevsimini geçiştiririm Şimdi tek tek bu kuru şampuanları incelemeye geçebiliriz.

URBAN CARE İT'S SO HİGH 


Bu kuru şampuanın vaatleri arasında saçı fazla kirden ve yağdan arındırmanın dışında saçlara hacim kazandırmak da yer alıyor. Bu şampuanın en çok kokusunu seviyorum. Aslında Urban serisinin tamamının kokusu çok güzel. Vaat ettiği gibi saça gerçekten hacim ve canlılık kazandırıyor. Özellikle benim gibi ince telli ve düz bir saça sahipseniz çok seversiniz.

URBAN CARE BLOOM BABY BLOOM 


Çok güzel ve ferahlatıcı bir çiçek kokusuna sahip olan Bloom baby bloom kuru şampuanı da, it's so high şampuanı kadar hacim vermese de saçın sönüklüğünü alıp başarılı bir şekilde canlandırıyor. İtiraf etmek gerekirse kokusundan dolayı, saçlarımın kuru şampuana ihtiyacı olmasa bile bir iki fıs sıkıyorum :D

URBAN CARE KURU ŞAMPUANLARI GENEL ÖZELLİKLERİ:
  • İki kuru şampuanın da özellikleri aynı olduğu için tek bir başlık altında toplamak istedim. Serinin birde hindistan cevizli kuru şampuanı var ama maalesef ben henüz onu deneyemedim. Bu yüzden denedikten sonra ayrı bir blog yazısı olarak yazmaya çalışacağım.
  • Kuru şampuanların hepsinde keratin kompleksi ve UV filtresi bulunuyor. 
  • Urban Care kuru şampuanlarının kullanımı da diğer kuru şampuanlar gibi. Saç diplerinize belirli bir uzaklıktan sıkıp,1 dakika kadar saçlarınıza masaj yaptıktan sonra şekillendiriyorsunuz. Ayrıca kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor.
  • Yağlanmayı gayet başarılı bir şekilde azaltıyorlar.
  • Benim saçlarımda herhangi bir ağırlık yapmadılar.
  • Saç diplerine sıkıldığı zaman beyaz pudralı görünümünün olmaması, en sevdiğim özelliklerinden birisi oldu.
  • Urban Care kuru şampuan yorumlarını okurken, birkaç kişinin ürünün saça fayda sağlamadığını ve yağlı görüntüyü yok etmediğinden şikayet ettiğini gördüm. Ben ilk kullanımda ürünü yanlış bir şekilde kullanmışım.Çok fazla uzaktan sıkmıştım ve masaj yapmamıştım. O zaman gerçekten saçtaki yağlanmanın azalmadığını gördüm. Ancak ürünün arkasında yazanları uyguladığınızda ve özellikle ürünü saçınızda biraz bekletip masaj yaptığınızda işe yarıyor. 
  • Ambalajlarının ne kadar sevimli olduklarını söylememe gerek yok sanırım 😍
  • Ben iki kuru şampuanı da Watsons indiriminden 19 TL gibi bir fiyata almıştım. 
Siz Urban Care kuru şampuanları hakkında ne düşünüyorsunuz?
Yorum olarak benimle paylaşırsanız çok sevinirim.

Sevgiyle Kalın ❤










6 yorum:

  1. Hiç denemedim aslında denk geldiğimde bir alıp denemeli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle indirim zamanında alıp deneyebilirsiniz 😍❤

      Sil
  2. Bu ara sık gördüğüm ürünlerden biri bu kuru şampuanlar. Genel olarak çok ihtiyaç duymasam da sırf merak ettiğim için bu ürünleri denemek istiyorum. Özellikle sizin yorumlarınızı okuduktan sonra bu isteğim biraz daha arttı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :) Bende ilk başlarda meraktan almıştım ancak işime yaradığını görünce devamını getirdim. Umarım sizde memnun kalırsınız. 😍
      Sevgiler ❤

      Sil
  3. Saçtaki açıklığı gideriyormu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle bir etkisi yok. Sadece saçtaki fazla yağı alıyor ve daha kuru bir görünüm sağlıyor :)

      Sil