6 Nisan 2018 Cuma

BELLA ANDRE - UZUN YAĞMURLARDAN SONRA / KİTAP YORUMU

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Bugün misafir kitap olarak Bella Andre'nin uzun yağmurlardan sonra kitabını seçtim.Son okuduğum kitabı henüz bitiremediğim için, önceden okuduğum bir kitabı tanıtmaya karar verdim.
Bu kitap Bella Andre'nin okuduğum 2. kitabıydı. Bundan önce "Bir kıvılcım yeter" kitabını okumuştum. Sanırım kitaplar seri halinde gidiyor ve benim okuduğum kitap Sulliavan ailesinin serisiydi.

 

Uzun Yağmurlardan Sonra Kitabının Konusu :

Chase Sulliavan küçük yaşta babasının kendisine fotoğraf makinesi alması ile fotoğrafçılığa merak salmış ve büyüyünce de başarılı bir fotoğrafçı olmuştur. Ne yazık ki kadınlar,Chase'in hayatında fotoğrafçılık kadar kalıcı olamamışlardır. Chase hayatını tek  gecelik ilişkiler yaşayarak ve hayatına kimseyi dahil etmeyerek geçirmiştir. Chloe ise yaptığı başarısız evlilik sonucunda kalbini dışarıya kapatmış olan genç ve güzel bir kadındır. Chase bir gün fotoğraf çekimi yapmak için, abisi Marcus'un şaraphanesi'ne doğru yola çıkar. Yağmurun şiddetle yağdığı o günde Chloe kaza yapar ve bunu fark ederek kendisine yardım eden kişi Chase olur.
Chase genç kadını ilk gördüğü anda ondan etkilenir. Onu yakından tanıdıkça ilgisi aşka dönüşür. Ancak Chloe'nin kalbini kazanmak çok kolay olmaz. Çünkü genç kadın yaptığı evlilikten çok büyük bir yıkım ile kurtumuştur. Zamanla birbirleri ile daha fazla yakınlaşan ikilinin arasında büyük bir aşk başlar. Chase ve Chloe meydana gelen problemleri büyük aşkları ile çözmeye çalışırlar.

Kitap Hakkındaki Yorumlarım:

Kitap konu olarak ve karakterler olarak güzeldi. Yazarın anlatımı da aynı şekilde gayet başarılıydı ama okurken çok rahatsız olduğum bazı yerler vardı. Hatta bir kaç yerinde kitabı bırakmayı bile düşünmüştüm ama kitapları yarım bırakmayı sevmediğim için devam ettim. Ben genelde aşk konulu kitapları cinsellik ön planda olmadığında daha çok seviyorum.Yetişkin kitaplarının birçoğunda mutlaka bu konu işleniyor ancak insanı rahatsız etmiyor. Bella Andre bu kitabında aşırı derece cinselliği ön planda tutmuş ve sanki aşk bu kavramdan ibaretmiş gibi konuları aktarmış. Benim düşünceme göre aşkı basitleştirmiş. Keşke böyle güzel bir konuyu daha sade ama daha akılda kalıcı bir şekilde işleseydi. Kitapların her biri Sulliavan ailesinden bir kişinin hayatını anlattığı için insan da merak uyandırıyor. Bu seriden okuduğum ilk kitapta beni rahatsız edecek derece bir anlatım olmadığı için diğer kitaplarına tekrar şans verebilirim. 7 TL gibi bir fiyata almıştım ama nereden aldığımı ne yazık ki hatırlamıyorum.

Benim bu kitap ile ilgili yorumlarım bu şekildeydi. Siz daha önce Bella Andre'nin kitaplarını okuduysanız, düşüncelerinizi yorum olarak yazarsanız çok sevinirim.

Sevgiyle Kalın ❤






























8 yorum:

  1. Kitabı okumadım ama kitap kapağına bayıldım.Huzur veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten kitap kapağı güzel tasarlanmış :))

      Sil
  2. selamlar,paylaşımın için teşekürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,, yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Bella Andre kitaplarından sanırım bir kaç tanesi var ama hangisi var bilmiyorum. Genel olarak son dönem kitaplarında maalesef ki cinsellik abartılı şekilde ön planda ve bu kitaplar yok satıyor. Yazık ki aşkı gerçekten aşk olarak okuyacağımız kitap sayısı çok az.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bende o konudan dolayı çok rahatsızlık duydum. Okuduğum 2. kitabı olmasına rağmen acaba diğer kitapları da aynı şekilde mi diye düşünmeden edemiyorum. Dediğiniz gibi kaliteli aşk kitapları bulmak çok zor.

      Sil
  4. Bella Andre'nin serisinin ilk dört kitabını okudum ve güzel konular yakalnmış olmasına rağmen duygusal yönü çok iyi işleyememiş. Üstelik bizim ülkemizde bahar bahçe kapakları yapılırken yurt dışında yetişkin kapakları yapılmış siyah baskıya. Devamını almadım serinin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende İnternet'te siyah baskılı olanları görmüştüm. Eğer ülkemizde de öyle bir kapak tasarımına denk gelseydim almaya cesaret edemezdim. Kitabın konusu ve yazarın kalemi aslında çok başarılı ancak çok yoğun anlatımı insanı etkilemek yerine itiyor. Ben ön yargılı olmamak adına bir kitabına daha şans vermeyi düşünüyorum. Umarım hayal kırıklığı olmaz :(
      Yorumunuz için teşekkür ederim :)

      Sil