3 Nisan 2018 Salı

BİTEN ÜRÜNLER (SAÇ BAKIM)

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Parça parça bitirdiğim ürünleri yazmaya devam ediyorum. Bugün son zamanlarda bitirdiğim saç bakım ürünlerinden bahsedeceğim.


1) Urban Care İt's So High Kuru Şampuan 

Urban Care kuru şampuanlarını bir önceki yazımda yorumlamıştım. O yüzden çok detaylı anlatmıyorum. (bknz: Urban Care Kuru Şampuan)
Acil durumlarda kurtarıcım olan ve severek kullandığım bir üründü. İndirim zamanında tekrar almayı düşünüyorum.

2) Egos Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Saç Spreyi 

Bu üründen de Egos Deniz Tuzu Etkili Şekillendirici Saç Spreyi İnceleme yazımda bahsetmiştim. Dilerseniz oradan ayrıntılı bir şekilde ürün hakkındaki yorumlarımı öğrenebilirsiniz. Yazın bol bol kullandığım bir üründü ve bitireli uzun bir zaman oldu. Tekrar şans verebilirim.

3)Argan Oil Heat Defence Leave in Spray (Isı Koruyucu Saç Spreyi)

Bu sprey hakkında söyleyecek pek bir şeyim yok. Saçlarımı ısıdan koruyacak bir ürün arayışındaydım ve Gratiste bu ürüne denk geldim. Fiyatı 7 TL civarındaydı. Çok yüksek bir performans beklemeyin. Saçlarıma ısılı işlem yapmadan önce sıkıyordum ama pek bir faydasını görmedim. O yüzden tekrar almayı düşünmüyorum.

4) Urban Care Style Guide Elastic Curl Bukle Belirginleştirici 

Bu ürünü bana bir arkadaşım getirmişti. Saçlarını çok sertleştirdiğini söylediği için benimde denememi istedi. Bu ürün de en çok sevmediğim şey sıktığım zaman ellerimi yapış yapış yapması oldu. Saçtaki etkisine gelince doğal dalgalar yapmakta başarılı ve ısı gerektiren bir işlem yapmadan bile güzel dalgalar oluyor. Ben ürünü nemli saçıma uygulayıp ellerimle şekil vererek kullandım. Saçlarım düz ve ince olduğu için uzun süre kalıcı olmadı ama eğer dalgalı saçlarınız varsa daha uzun süre kalıcı olacaktır. Ayrıca benimde saçlarımı biraz sertleştirdi. Fiyatını ne yazık ki bilmiyorum.

5)Advance Techniques Instant Repair 7 - Hızla Onaran Serum

Avonun saç serumlarını genel olarak seviyorum. Şampuanları veya saç kremleri gibi ürünlerini kullanmasam da bu tarz bakım yağları gerçekten başarılı oluyor. Bu serumu ben saçlarımı ilk kestirdiğim zamanlarda almıştım ve düzenli olarak uyguladım. Saç uçlarımın eskisine göre daha parlak ve daha bakımlı olduğunu fark ettim. Saça bakım yapmakta çok iyi bir ürün. Bu yüzden hemen 2.sini aldım ve o da bitmek üzere :) Avondan 7 TL gibi bir fiyata almıştım.




6) Elidor Şampuan (Güçlü ve Parlak)

Elidor şampuan benim her bitenler yazımda olduğu gibi bu yazımda da var. Farklı farklı şampuanlar deneyip aralarda Elidor kullandığımı ilk yazdığım bitenler yazımda da belirtmiştim. Eğer o yazıya da göz atmak isterseniz buradan ulaşabilirsiniz. Genelde pembe olanını kullanıyorum. Saçları yumuşak ve parlak yapıyor. Bittikçe yenisini almasam da mevsim geçişlerinde elimin gittiği tek şampuan Elidor oluyor.

7) Gliss  İntense Therapy Şampuan 

Bu şampuanla Elle beauty Box kutusu sayesinde tanışmıştım. Kutudan çıkan şampuanı kullanıp bitirdim ancak saçlarımda ki etkisini tam olarak görmek istediğim için 2. şampuanı da aldım. İlk kullanım da saçlarımda herhangi bir kaşıntı veya kepek gibi bir sorunla karşılaşmadım. Yanından çıkan sıvı saç kremi ile birlikte kullandığım için gayet memnundum ancak 2.şampuanı aldığımda yarısına kadar kullandıktan sonra saçlarımda inanılmaz bir kaşıntı yapmaya başladı.Zor da olsa bitirdim ama tekrar almayı düşünmüyorum. Fiyatı 10 TL civarındaydı.


Benim son zamanlarda bitirdiğim saç ürünlerim bunlardı. Ürünler hakkında ki düşüncelerinizi veya sormak istediğiniz soruları yorum kısmından benimle paylaşabilirsiniz.

Sevgiyle Kalın ❤




6 yorum:

  1. Bu bitenler yazılarını okumak çok hoşuma gidiyor. Böylece merak ettiğim ama henüz denemediğim ürünler hakkında detaylı bilgi edinebiliyorum. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende biten ürünlerin yazısını yazmayı ve yazılan yazıları okumayı çok seviyorum. Ev biraz çöplük gibi oluyor ama olsun :D
      Teşekkür ederim, Sevgiler ❤

      Sil
  2. Urban care in kuru sampuanlarini bende cok seviyorum💙😊🙌

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çabuk bitiyorlar :( Keşke içlerinde biraz daha fazla ürün olsa o zaman tam sevilesi olur 😊😊❤

      Sil
  3. Gliss ürünlerinden maalesef hiç memnun kalmadım. Hayatta bir daha almam. Şampuanı saçımı döktü. Serumları da su gibiydi. Saçlarıma hiçbir etkisi olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç tiplerine göre farklılık gösteriyor sanırım. Bende ilk defa bu şampuanı kullandım ama zor bitirdim.Bende dökülme yapmadı ama çok fazla kaşıntı yaptı. Sizin saçlarınıza olan etkisi gerçekten kötüymüş :(

      Sil