11 Mayıs 2018 Cuma

ROSENSE TEMİZLEME KÖPÜĞÜ ÜRÜN İNCELEMESİ

Merhaba sevgili blog ailem ❤



Geçenlerde bir temizleme ürünü arayışındayken Rosense markasının bu temizleme köpüğü ile karşılaştım. Rosense ürünlerinin içerisinde doğal gül özü bulunduğu için çok seviyorum. Hem yüze bakım yapmak hemde temizlemek için en güzel yöntemlerden birisi. Zaman zaman doğal gül sularını tonik olarak veya fısfıslı bir şişenin içinde, buzlukta bekletip özellikle yazın cildimi serinletmek için kullandığım oluyor. Bu ürünü de Watsons mağazasında görüp denemek için almıştım.
Ben bu ürünü genelde akşam cilt bakımında kullanıyorum. Sabahları yüzüme ekstra bir temizleme yapamıyorum. Onun yerine bol su ile yıkayıp,gül suyu ile biraz serinletiyorum.
İlk olarak Rosense temizleme köpüğü tek başına makyajı çıkarmada bana çok yeterli gelmedi.
Bu yüzden ilk önce makyajımı temizleme jeli veya yağı ile çıkardıktan sonra bu ürünü kullanıyorum. Bazen elime çok az alıp hafifçe masaj yaparak uyguluyorum. Bazen de bir pamuk yardımıyla tüm cildimi yavaş yavaş siliyorum. Bu şekilde kullanınca daha iyi oluyor. Göz makyajımı bu ürünle çıkarmıyorum. Gözlerim çok hassas olduğu için çok fazla ürün kullanmak iyi gelmiyor. Zaten cilt makyajını da çok iyi bir şekilde çıkarmadığı için göz makyajından bir beklentim yoktu. Arkasında göz kenarına uygulamaktan kaçının uyarısı var ama bazı kullanıcılar göz makyajını temizlemek için de bu ürünü kullanmışlar, o yüzden belirtmek istedim.


Rosense Temizleme Köpüğünün içerisinde sabun bulunmuyor. Aynı zamanda gliserin ve panthenol içerdiğinden cildi nemlenmesine ve beslenmesine de yardımcı oluyor.
Ben kokusunu çok seviyorum ama eğer koku hassasiyetiniz varsa beğenmeyebilirsiniz.
Benim karma bir cildim var ama ona rağmen bir kuruluk yapmadı. (Ancak kullananların bazılarında kurutma yaptığı için almadan önce iyice araştırın derim.)
Ben bu ürünü Watsons'dan, indirimsiz 22 TL gibi bir fiyata almıştım.
Hafif makyajlarda veya makyaj yapılmadığı zamanlar cildi ferahlatmak için kullanılabilir ama 22 TL vermeye değmez. İndirim zamanında fiyatı düşerse değerlendirebilirsiniz.

Sevgiyle Kalın ❤







4 yorum:

  1. Samimi bir tanitim olmus. Ben köpük hic kullanmadim. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben bir kaç markanın ürününü daha kullanmıştım ama genelde hepsi aynı 😊

      Sil
  2. Rosense ürünlerinden gül suyunu denemiştim tonik niyetine. Temizleme anlamında köpük yapılı bir ürün kullanmadım bir de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende o şekilde kullanıyorum,çok faydalı oluyor.😊 Çok bir şey kaybetmiş sayılmazsınız diğer ürünlerle aynı görevi görüyor temizleme köpükleri de :)

      Sil