20 Temmuz 2018 Cuma

BİTEN ÜRÜNLER (MAYIS- HAZİRAN) ı

Bu haftaya çok enerjik başladım. Bu enerjimi size yansıtmak içinde sıklıkla yeni bir yazı atmaya çalışıyorum ^^ Genelde böyle yaptıktan sonra 1 ay falan ortadan kayboluyorum ama umarım bu sefer öyle olmaz :D Uzun zamandan beri bir bitenler yazısı yazmadığımı fark ettim ve son zamanlarda bitirdiğim ürünleri yazmaya karar verdim. Nedense bitirdiğim ürünlerin yazısını yazmayı çok seviyorum. Aynı şekilde bitenler yazısı okumayı ve videolarını izlemeyi de seviyorum. Çok uzatmadan biten ürünlerimize geçelim :D


1-) Garnier Arındırıcı Temizleme Jeli 
Çok fazla detaya girip sizi sıkmak istemediğim için her üründen mümkün olduğunca kısa bir şekilde bahsedeceğim. Garnier markasının bu temizleme jelini ben uzun zamandır denk geldikçe kullanıyorum. Genel olarak memnunum. Temizlemesi gayet başarılı ve yağlanmayı da azaltıyor. Ancak gözenekler ile ilgili ne kadar kullanırsam kullanayım bir etkisini görmedim. 

2-) Pure Beauty Geoaqua Nemlendirici 
Bu nemlendirici ile ilgili, bu zamana kadar kullandığım en iyi nemlendirici diyebilirim. Sürekli tek bir markanın ürününü kullandığınız da diğer ürünler ile bir kıyaslama yapamıyorsunuz ama birden  fazla markanın ürünü denediğinizde hep aklınızda kalan ürün ile kıyaslıyorsunuz. Benim kullandığım nemlendiricileri kıyasladığım ürün Pure Beauty markasının bu nemlendiricisi. Yapısı ve kıvamı jel gibi, akışkan ve hızlı emiliyor. Gün boyu nemlendirme sağlıyor ve sürdükten sonra cilde bir canlılık katıyor. İndirim zamanında mutlaka bakın derim. 

3-) Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 Arada 
Bu ürünün yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Yazımda ürünün özelliklerinden ve etkilerinden detaylı bir şekilde bahsettim. Yazıyı okumak istemeyenler için kısaca bahsedeyim. Garnier'ın bu ürünü ile temizleme, peeling ve maske yapabiliyorsunuz. Temizleme ve peeling işleminin arasında bir fark olmasa da tüm işlemleri gayet başarılı bir şekilde yerine getiriyor. Ben en çok maske özelliğini seviyorum. Yüzdeki siyah noktaları güzel bir şekilde temizliyor ve yüzden kolayca arınıyor. Uygun fiyatlı olmasından dolayı bittikçe alıyorum.


4-) Loreal Çift Fazlı Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu 
Bu zamana kadar neredeyse kullandığım bütün makyaj sularından memnun kaldım. Loreal markasının bu temizleme suyu da makyajı çıkarmakta oldukça başarılı bir ürün. Göz makyajını temizlerken yakmamasını ve ciltte yapış yapış bir his bırakmamasını sevdim. Tekrar şans verebilirim.

5-) Uludağ Yüz Spreyi (Doğal Maden Suyu)
Bu ürün hakkında ne kadar hayal kırıklığına uğradığımı anlatamam. Yaklaşık 20 TL civarında bir fiyata almıştım ve beklentim çok yüksekti. Ancak ürünün tek yaptığı cildi ferahlatmak oldu. Verdiğim paraya değdiğini düşünmüyorum. Tekrar almam.

6-) Gülsha Micellar Water

Gülsha markasının bu ürünü ile elle beauty box kutusu sayesinde tanışmıştım. Makyajı temizleme de diğer makyaj temizleme ürünleri kadar başarılı. İçerisinde %100 doğal gül suyu bulunuyor. Cildi sakinleştirmesini ve ferahlatmasını çok sevdim. Fiyatı biraz pahalı ama ihtiyaç duyarsam tekrar alabilirim.

7-) Flormar Advice Cleansing Tonic 

Flormardan kullandığım ilk temizleme ürünü bu tonik oldu. Ancak hiç beğenmedim. Yüzümde yapış yapış bir his bıraktı ve ben o hissi hiç sevmiyorum. Beklediğim etkileri de alamadığım için bir daha almayı düşünmüyorum.

benim son zamanlarda bitirdiğim ürünlerin bir kısmı bunlardı.Sayfanın çok fazla uzamasını istemediğim için diğer kısmını 2. bir yazı halinde atacağım. Merak ettiklerinizi sormayı unutmayın ^^

Sevgiyle Kalın ❤







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder