12 Aralık 2018 Çarşamba

SARAH JİO - AGAPİ / KİTAP YORUMU

Herkese merhaba ❤

Bu sıralarda bookstagram hesabımda aktif olduğum için bol bol kitap okumaya çalışıyorum.(bknz:kitapdedektifii) Bu yüzden buraya yeni bir ürün incelemesinden çok, yeni kitap yorumları veya dizi önerileri paylaşacağım.Aralarda farklı alanlarda yazılar paylaşsam da çoğunluk kitap yorumu üzerine olacak. Çünkü okuduğum kitapları sizlerle paylaşmayı seviyorum.  Bu durum sizi rahatsız ederse belirtmeniz yeterli ^^

Bugünün paylaşılmayı bekleyen kitabı Sarah Jio'ya ait. Daha önceden blogumda Sarah Jio kitaplarına yer vermiştim. (bknz: Yağmur Sonrası kitap yorumu) ve (bknz: Yeşil deniz kabuğu kitap yorumu )

SARAH JİO - AGAPİ / KİTAP YORUMU

Sarah Jio Agapi -  Konusu

Jane doğduğu gün ona özel bir yetenek bahşedilmiştir. Ancak o bunun farkında değildir ve yaşadığı olayları bir çeşit hastalık zanneder. Bir gün eline geçen bir zarf ile tüm gerçekleri öğrenir ve  bu gerçeklerin peşine düşer. Jane'in yeteneği aşkı görebilmektir. Jane gerçek aşkı gördüğü zaman gözleri bulanıklaşır ve bir çeşit kriz geçirir. Bu durumun  sadece gerçek aşkı gördüğü zaman olması onun için kolaylık sağlasa da doktorunun, durumunu ciddi bir hastalığa bağlaması işini hiç kolaylaştırmaz.
Hayatı boyunca yalnız olmayı seçen ve aşktan korkan Jane'in yeteneğini tamamlaması ve gerçek aşkı bulması için doğum gününe kadar süresi vardır. Aşkın 6 halini bulup kendisine verilen kitaba yazması gereklidir. Ve  bu yeteneği kabul etmek Jane için hiç kolay olmaz.

Eros: Tutkulu Aşk
Ludus: Bir oyun gibi oynanan aşk
Storge: Arkadaşlıktan doğan aşk
Mania: Saplantılı aşk
Pragma:Kalbin değil aklın kontrol ettiği aşk
Agapi:Ölümsüz aşk

Sarah Jio Agapi - Kitap Yorumu


SARAH JİO - AGAPİ / KİTAP YORUMU


Sarah Jio'nun hemen hemen her kitabını bir solukta okuyan birisi olarak bu kitabını bu kadar uzun bir sürede okuduğuma inanamıyorum. Sürekli yarım bırakıp, yeniden başladım ve bu olayların kopmasına ve konudan uzaklaşmama neden oldu. Ancak kitabın konusu, akıcılığı, aşkın bilinmeyen yönleri ve kitaptaki karakterler gerçekten çok başarılı bir şekilde anlatılmış. Özellikle yaşadıkları aşklar tam dozunda işlenmişti. Kitap karakterlerinin ayrı ayrı aşk hikayeleri vardı. Hikayelerin birbiri ile olan bağlantısı ve arada oluşturulmak istenen dostluk bağı da güzeldi. Tüm bu güzelliklere rağmen kitapta bir şeyler eksik gibi hissediyorum. Sanki daha fazla duygu anlatılmak istenmiş ama ben anlatılmak istenen duygunun tamamını alamamışım gibi bir his.. Diğer kitapları ile kıyasladığım zaman aynı tadı vermese de keyif alarak okudum. Son kısmı benim için biraz hayal kırıklığı oldu ama her şeye rağmen kitabı kapattıktan sonra mutlu oldum ve bu duygu diğer tüm duygulara üstün geliyor. Bu tarz kitapları seviyorsanız şans verin derim ^^

Yazının sonuna kadar geldiyseniz cevaplamanız için bir soru bırakıp kaçıyorum :D
Siz çevrenizde ki gerçek aşkları görmek ister miydiniz?

Sevgiyle Kalın ❤




8 yorum:

  1. Kitaplar rahatsızlık verir mi hiç? Rahatsız olan asıl kendi rahatsızdır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında başta kitap yorumlarını paylaşacağım ayrı bir blog açmayı düşünmüştüm ama sonra sizin gibi düşünen insanların olduğunu bildiğim için vazgeçtim ❤ ^^

      Sil
  2. Benimde okuma listemde ama okuyamadım. İnşallah 2019 yılında okurum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beninde listede ne okuyamadığım kitaplar var bir bilseniz :D Zaman yetmiyor :(
      Umarım okursunuz :) ❤

      Sil
  3. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. İyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sizinde hayırlı olsun yeni blogunuz :) Desteklemekten memnuniyet duyarım :)

      Sil
  4. Sarah Jionun Agapi kitabini henüz okumadim ama listemde 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sarah Jio kitapları hemen hemen herkesin listesinde yer alıyor galiba ❤😊

      Sil