21 Ocak 2019 Pazartesi

LOREAL PARİS SİYAH NOKTA KARŞITI ŞEKER PEELİNGİ - ÜRÜN İNCELEMESİ

Herkese merhaba ❤

Pazar günlerini birçok insan gibi bende bakım günü olarak değerlendiriyorum. Maskeler, peelingler, detokslar havalarda uçuşuyor :D
Hazır uzun zamandır blog da bir ürün incelemesi yapmamışken hem bakım yapıp hem de incelemesini yapacağım ürünleri ayarlamış oldum.
Bugün sizlerle paylaşacağım ürün çoğu kişinin bildiği ve kullandığı Loreal markasına ait.

Siyah Nokta Karşıtı Şeker Peelingi 


Genel olarak Loreal ürünlerini kullanmayı çok seviyorum. Kullandığım ürünler arasında tekrar tekrar satın aldıklarımda var ve bu peeling de sürekli olarak satın alacağım ürünler arasına girdi. Benim kullandığım siyah noktalar için etkili olan kivi özlü peeling. İçerisinde kivi tohumları bulunuyor ve cilt üzerinde ki siyah noktaları derinlemesine temizlemeyi vaat ediyor.


Peki bu vaatlerini yetine getirdi mi ?  Genelde peeling kullanmayı hayatıma bir türlü yerleştiremedim.  Düzenli olarak kullanabildiğim tek peeling Lorealin bu kivili peeligi. Yapısı jöle gibi ve yüze sürüldüğünde yapış yapış bir his bırakıyor. Ancak bu his beni kesinlikle rahatsız etmedi. Ben haftada 1 veya 2 defa kullanmaya özen gösteriyorum. Temizlediğim yüzüme az bir miktarda bu ürünü sürüp ellerimle masaj yaparak yediriyorum. Etkisi gerçekten çok güzel. Cildinizin kirden ve siyah noktadan temizlendiğini hissediyorsunuz. Ürünü yüzümden arındırdıktan sonra, aynaya baktığımda pürüzsüz ve canlanmış bir cilt görüyorum.


Bu şekilde yapısı anlaşılır mı bilmiyorum ama bu görseli de eklemek istedim. İçerisinde ki tanecikler diğer peelinglerde olduğu gibi yüzü çizmiyor. Kullandığım birkaç peeling de böyle bir sorunla karşılaşmıştım ama bu ürünü rahatlıkla uyguluyorum. Tabi nazik hareketlerle ve fazla bastırmadan uygulamakta yarar var. Genel anlamda ben üründen çok memnun kaldım. Biter bitmez yenisini almayı düşünüyorum. Ben indirim zamanında 20 TL gibi bir fiyata almıştım. Eğer sizde denemediyseniz ve böyle bir ürüne ihtiyacınız varsa şans verebilirsiniz.

Siz hangi peelingleri kullanıyorsunuz ve memnun musunuz? ^^

Sevgiyle Kalın ❤











21 yorum:

  1. Mükemmel ürün incelemesi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Loreal in ürünlerinden genelde hep memnun kalmışımdır. Deneyeceğim tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende genelde seviyorum :) Yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Peeling konusunda karar veremiyorum param boşa gider mi diye düşünüyorum :) cidden kullanıp etkisini görenlerden olduğunuz için bu peelingi değerlendirebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef benimde en büyük korkum içindeki taneciklerin yüzüme zarar vermesi. Bir kere başıma gelmişti o yüzden araştırıp alıyorum :)

      Sil
  4. 2 maskesini aldım bu yenilerin ama bu peeling işini pek yapamıyorum canım dermaroller uyguluyorum yüzüme çünkü, ne güzel memnun kaldıysan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bende her ürünü düzenli bir şekilde kullanamıyorum. Arada bir doğal maske yapmaya çalışıyorum ama zaman olmuyor. Bu ürünü düzenli kullandığım için sevdim :))

      Sil
  5. Loreal siyah nokta karşıtı şeker peelingi son dönemlerde bloglarda çok fazla gördüğüm bir ürün. En kısa zamanda alıp kullanmak istiyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Sitenizi yeni fark ettim ve hemen takibe aldım, insana davet sitesine de beklerim, geniş kitleler oluşturmak daima güzeldir...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
  7. Oglumu ikna edeyim .bunu kullanmasi icin 😊

    YanıtlaSil
  8. Bu peelingi henüz almadım. Etkisi güzelmiş ,bir indirim de göz atayım.

    YanıtlaSil
  9. Garnier yüzü baya çiziyor bunda böyle bir sorun olur mu acaba uzun vadeli kullanımda?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun bir zamandır kullanıyorum ama öyle bir problem olmadı şimdiye kadar. Tanecikli peelingleri biraz daha yavaş ve dikkatli uygulamak gerekiyor :)

      Sil