24 Ocak 2019 Perşembe

OCAK AYI KİTAP ALIŞVERİŞİ I - BKM KİTAP - OKUOKU

Herkese merhaba ❤

Size çok şaşıracağınız bir yazı ile geldim :D Yine bir kitap alışverişi yaptım. Bu sıralar çok fazla kitap almaya başladım. Kendimi durduramıyorum. Hele ki istediğim kitapların indirime girmesi de hiç yardımcı olmuyor. İndirim kovalamaya devam :D 

MAVİNİN HER BİR TONU


Bu ay 2 farklı yerden alışveriş yaptım. İlk alışverişimi  bkmkitap sitesinden ikinci alışverişimi ise okuoku sitesinden yaptım. Bu sefer çok merak ettiğim bir seri kitabını aldım. Katiller Çetesi serisini birçoğunuz duymuşsunuzdur. Yazarımız J.A Redmerski karşımıza çok güzel bir kurgu ile çıkmış. Seri kitapları olduğu için ve ilk kitabını bitirdikten sonra meraktan kafayı yememek için serinin sitede olan tüm kitaplarını aldım.

MAVİNİN HER BİR TONU

İkinci alışverişimi az önce belirttiğim gibi okuoku sitesinden yaptım. Bu siteden ilk defa bir alışveriş yaptım. Sitede gerçekten çok güzel indirimler vardı. Özellikle popüler set kitaplarındaki indirimler adeta beni al diye bağırıyordu. Bende aldım :D 
Görselde gördüğünüz son 3 kitabı ciltli olarak tanesini 7.5 TL'den aldım.  Efsane yazarımız Marie Lu kitaplarını ise ciltli olarak 2'sini 40 TL gibi bir fiyata aldım. Ve son olarak sürekli gördüğüm ama bir türlü emin olup alamadığım bir kitap olan Postacı kapıyı çalmayacak kitabını aldım. Bu kitap hakkında olumlu, olumsuz birçok yorum okudum ve çok merak ediyorum. (okuyan varsa beni aydınlatsın lütfen )
Sizin kitap aldığını bir site var mı? Varsa benimle paylaşır mısınız? Kitap alışverişlerinde genelde aradığım kitap hangi sitede daha uygunsa ona göre alıyorum. Veya dediğim gibi indirimleri takip ediyorum. Bildiğiniz gibi kitap fiyatları aşırı arttı. Bu yüzden okumak istediğimiz çoğu kitabı erteliyoruz. Tabi bütçeyi sarsmayı göze alıyorsak ertelemeyip alabiliriz.
Ben genelde kitap almak için kumbara yöntemini kullanıyorum. 1 ay boyunca biriktirdiğim bozuk paraları ay sonunda çıkarıp sayıyorum ve biriktirdiğim paralara yeni kitaplar alıyorum. Bu benim kendi kendimi ödüllendirme yöntemim. Mesela geçen ay 100 TL'ye yakın para biriktirmişim. Biriktirdiğim paralar ile yaptığım alışverişi de bir sonraki yazıda yazacağım. :D
Bence bu yöntemi kullanabilirsiniz ^^

Sizin bu kitaplar arasında okuduklarınız varsa yorumda belirtmeyi unutmayın :)

Sevgiyle Kalın ❤













10 yorum:

  1. ben hiç bir kitabı okumadım , okuyup yorumlarını paylaşmanı bekleyeceğim anlaşılan ...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler bilgileriniz için, yakında kitap fuarı var oradan bakmayı düşünüyorum :) en zevklisi oluyor... Fakat fiyatlar çok iyimiş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kitap fuarları çok eğlenceli oluyor :))

      Sil
  3. sayfanızı yeni keşfettim ve yazılarınız çok hoşuma gitti inşallah uzun yıllar paylaşımlarınıza devam edersiniz ^_^ sayfama da beklerim profil resmime tıklayıp ulaşabilirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim inşallah :) Bende sizin sayfanızı ziyaret edeceğim :)

      Sil
  4. Merhaba. Yazılarınızı okudum. Bende bir blog açtım. Sizden de destek bekliyorum. İzleyici olarak katıldım. İyi Günleriniz Olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hayırlı olsun o zaman hemen sayfanızı ziyaret ediyorum :)

      Sil