27 Şubat 2019 Çarşamba

DENEBUNU OCAK VE ŞUBAT AYI KUTUSU

Herkese Merhaba ❤

Geçtiğimiz haftalarda elime 2 tane denebunu kutusu ulaştı.Ocak ve şubat ayının kutusunu neredeyse aynı zamanda aldım. Bu yüzden ikisinin yazısını birlikte giriyorum. Denebunu sitesinin gönderdiği ürünleri çok seviyorum. Hem yeni ürünler deneme şansım oluyor hemde kutudan çıkan indirim kuponlarından faydalanıyorum.

Ocak Ayı Kutusu:


Benim ocak ayı kutumda bolca tester ürünler ve indirim kuponları vardı.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ: Bu ürünü normalde de çok severek kullanıyorum. Saçın elektriklenmesini çok başarılı bir şekilde gideriyor ve yumuşacık yapıyor. Ben genelde saçım ıslakken, kurutmadan önce veya kuru saça elektriklenmesini önlemek için kullanıyorum.

Le Petit Marsellais Akdeniz Çileği Duş jeli: Duş jeli alırken en çok dikkat ettiğim şey kokusu oluyor. Tabiki vücudu nemlendirmesi, köpürmesi veya kolay durulanması da benim için önemli ama kokusuna daha çok önem veriyorum. Bu duş jelinin kokusunu çok beğendim. Ayrıca saydığım diğer özellikleri de yerine getiriyor.

Simple nemlendirici yüz temizleme jelini henüz denemedim ama bu markanın ürünlerini çok merak ediyorum.

Şubat Ayı Kutusu:


Şubat ayı kutusunu gelen tüm kutulardan daha çok sevdiğimi itiraf ediyorum :D

Palmolive Duş Jeli: Bu markanın duş jellerine bayılıyorum. Genelde vanilyalı olan kokusunu tercih ediyorum ama bu böğürtlenli duş jelini denedikten sonra uzun bir süre başka bir koku ve başka bir marka almam. O derece beğendim.

Clear Kepeğe Karşı Besleyici Şampuan: Şu aralar kendime bir şampuan bulamadım. Sürekli yeni şampuanlar deniyorum ve bu da saçlarımı daha çok yıpratıyor. Clear şampuanını sadece 2 kez denedim saçlarımı yumuşacık yaptı ama uzun bir süre kullanmadan şampuan hakkında olumlu veya olumsuz bir fikir belirtemiyorum.

Siz denebunu sitesine üye oldunuz mu? Eğer üye olduysanız umarım Mart ayı kutusu size çıkar. Tabi bana da çıksın. Çokça amin :D

Sevgiyle Kalın ❤








2 yorum:

  1. Palmolive severim üzülmüştüm bu kutu için sen güzel gnlerde keyfini çıkart canım :*

    YanıtlaSil