15 Şubat 2019 Cuma

MİM II - HANGİSİNİ TERCİH EDERSİN ?

Herkese Merhaba ❤

Baktım herkes yeni bir mim yapıyor. En son Madame Kokoş sayfasında görüp, bende yapmaya karar verdim. Böyle eğlenceli şeyleri hayatta kaçıramam :D



Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi ? Neden ? 

Aslında bu soruya yeryüzünde rahatça nefes alabilmeyi diye bir cevap vermek isterdim ama gereksiz yere felsefe yapmanın alemi yok :D Uçabilme yeteneğimin olmasını çok isterdim. Kuşları o konuda biraz kıskanıyorum.

Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?

Hem bir kedi annesi hem de sıkı bir kitap kurdu olduğum için bu soruda çok zorlandım. Ancak hayvanları ne kadar çok sevsem de ileriye dönük düşündüğüm için kitapları seçiyorum.

Hangisini tercih edersin? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa büyük ayaklar mı? Neden?

Ellerim ve ayaklarım yeterince büyük, bunun bir boy büyüğü Hulk değil mi? ahahha neyse bari bu soruda ayaklarımı feda ediyorum ve nedeni yok :D

Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?
Çayı kalabalık da içmeyi severim. Kahveyi ise yalnız. Genel olarak yalnız olduğum için kahve içmeyi seçiyorum.
Not: Bu soru 15 şubat yalnızlar gününün psikolojisi ile cevaplandırılmıştır. :D

Hangisini tercih edersin? Pilav üstü kuru mu yoksa köfte patates mi? Neden?

Yemek sorularında seçim yapamıyorum maalesef. Şu anki açlık durumuma göre cevap vereceğim. Köfte patates. Çünkü canım çok çekti.

Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?

Kokoreç :) Döneri de çok severim ama bu soruda kokoreç daha ağır basıyor.

Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? (Ölüm tarihini ve ölüm şeklini değiştiremiyorsun) Neden?

Seçeneklerde ölürken yanında kimin olacağı olsaydı hemen cevap verirdim ama bu seçeneklere göre ölüm saatimi bilmeyi daha çok isterim. Ölüm şeklini bilmek ayrı bir psikoloji gerektirir ve ponçik bünyem bunu kaldıramaz. En azından saati bilirsem zamanımı ona göre kullanırım.

Hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı? 

Bu soruya bir yanım gelecek, bir yanım geçmiş diye cevap vermek istiyor ama düşündüğüm zaman 10 yıl öncesini bile özlüyorum. Muhabbetler, komşuluklar, çocukluk hepsi daha güzel ve daha keyifliydi. Bu yüzden geçmişte yaşamayı seçerdim. Hatta direk dinozorlar devrinden başlayayım ben :D

Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden? 

Bu soruları ÖSYM falan mı hazırladı. Aklım sürekli cevap veremediğim seçenekte kalıyor :D
Yine de uluslararası uçuş biletine asla hayır demem. Çünkü gezmek istediğim çok yer var.

Hangisini tercih edersin? Daha çok dinlemeyi mi yoksa daha çok konuşmayı mı? Neden?

Dinlemeyi tercih ederim. Her zaman az konuşan ama çok dinleyen birisi olmuşumdur.

Yazarken çok eğlendiğim bir yazı oldu. İyi ki senin yazına denk gelmişim :D (madame kokoş)
Yapmayan herkes bu mimi yapmalı, hatta bende bu yazı aracılığı ile davet etmiş olayım. ^^

Sevgiyle Kalın ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder