19 Mart 2019 Salı

KİTAP ALIŞVERİŞİ / OKUOKU

Herkese Merhaba ❤

Ocak ayında bir kitap alışverişi paylaşmışım ve orada biriktirdiğim paralar ile yapacağım yeni alışverişten bahsetmişim. (bknz: Ocak Ayı Kitap Alışverişi ) Kumbara da biriktirdiğim paralar ile alışverişimi yaptım ancak bilin bakalım neyi unutmuşum. Sizinle paylaşmayı :D


Alışverişimin üzerinden 2 ay kadar bir süre geçmesine rağmen kitapların çoğunu maalesef okuyamadım. Bu alışverişimde seri kitaplarındaki indirimden yararlandım. Leigh Bardugo Kargalar Meclisi serisini herkes çok övüyordu. Birçok bookstagram ve blog hesaplarında görmüştüm. Hazır indirim varken hemen almalıyım dedim ve aldım. 


Bir yazarın kalemine alıştıktan sonra diğer kitaplarına da büyük bir merak duyuyorsunuz. En azından benim için durum tam olarak böyle. Anlatımını sevdiğim bir yazarın yazdığı bütün romanları okumaya çalışıyorum. Bu seri kitapları da Kargalar Meclisi yazarına ait. İndirimde 30 TL gibi bir fiyata almıştım.


Amy Engelin bu seri kitaplarını geçenlerde okuyup bitirdim. İyi ki almış ve okumuşum dediğim bir seri kitabı oldu. İlk kitabının yazısını buradan okuyabilirsiniz. 2. kitabın yorumunu da en yakın zamanda yazmaya çalışacağım. Kitaplar ciltli olarak geldi ve kapaklarına bayıldım. 



Son olarak Markus Zusak kitaplarını aldım. Yazara ve kitaplara dair en ufak bir bilgim yok. Sadece güzel bir indirim vardı ve kitapların isimleri ilgimi çekti. Yanlış hatırlamıyorsam 3 kitabı 20 TL ye aldım. Bu yazarı veya kitapları daha öncede okuyan varsa yorumlarınızı öğrenmek isterim. 

Alışveriş yazılarını yazmayı çok seviyorum özellikle bu alışveriş yazısı kitaplar üzerineyse tadından yenmiyor. Yazmadığım bir alışveriş yazısı daha var ama onu önümüzdeki ay paylaşmayı düşünüyorum. Şimdilik bu kadar :D 

Sevgiyle Kalın ❤





10 yorum:

  1. Kitapların ındirimleri çok cazip geldi.Tanitim ve değerlendirme için editöre tesekkurler

    YanıtlaSil
  2. Okuoku kampanyalarını bende gördüm ama elimde çok kitap olduğundan almadım. Keyifli okumalar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde elimde okunması gereken çok fazla kitap var ama maalesef kitap alışverişi konusunda kendimi durduramıyorum. Teşekkür ederimm :)❤

      Sil
  3. İt dalaşını duydum kuzum, ama genede yanaşmadım, kişisel gelişimden snra cinayet romanları aşk çerezlik kitapları seveyore galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende henüz okumadım beybi bakalım ne zaman okurum :D polisiye türü için Jean Christophe Grange'in yeni çıkan kitabını aldım gelir gelmez ona başlarım :))

      Sil
  4. Bu kitapların hiçbirini okumadım..Devrimin Kızı ilgimi çekti benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurucunun Kızı ve Devrimin Kızı kolay okuyabileceğiniz akıcı ve güzel bir kitap. Tavsiye ederim :) ❤

      Sil
  5. Keyifle oku canim hepsini 😊

    YanıtlaSil