2 Temmuz 2019 Salı

J.J. MCAVOY - ACIMAZSIZLAR / KİTAP YORUMU

Herkese Merhaba ❤

Yine yazmam gereken çok fazla kitap ve film yorumu birikti. Okuduğum bir kitabı veya izlediğim bir filmi hemen yazmaz da aradan uzun bir süre geçince yazmaya kalkarsam ciddi anlamda hevesim gidiyor. Bu yüzden de uzun süre yazı yazmayı ertelemiştim. Artık depresif ruh halinden kurtuldum ve sizinle geçen hafta bitirdiğim bir kitabın yorumunu paylaşmaya geldim.



TANITIM 

Karanlık hiç bu kadar tekinsiz olmamıştı... 
Melody Giovanni ve Liam Callahan,  biri İtalyan diğeri İrlandalı iki ailenin gözde çocuklarıdır. 
Birbirlerini daha önce tanımasalar da aileleri arasında yıllardır süren düşmanlığı sona erdirmek için evlenmeyi kabul ederler. 
Liam kontrol edebileceği, her isteğine boyun eğecek bir kadınla hayatını birleştirdiğini düşünmektedir ama Melody bu beklentilerinin aksine korkusuz, güçlü ve kesinlikle çok acımasızdır.  Melody ise Liam'ın nasıl birisi olduğunun farkındadır ama Callahanlarla yaşamanın bir yolunu bulması gerekmektedir çünkü iki ailenin düşmanları ortaktır ve ancak birlikte hareket ederlerse bir çözüm bulabileceklerdir. 


YORUM 

Kitabı çok karışık duygular içerisinde okudum. İlk başlarda yaşanan tüm olaylara duygusal bir açıdan baktığım için Liam ve Melody ikilisinden birazcık nefret etmiş olabilirim :D  Bazı yerler bu kadar da acımasızlık olmaz dedirtti. Tabi kitabın amacı ve konusu bu olunca ne olursa olsun şaşırmamak gerekiyor. Kitabı okurken beli bir yerden sonra olayların içine öyle bir dahil oluyorsunuz ki sayfaları ne hızla çevirdiğinizi anlayamıyorsunuz. Ben özellikle kitabın sonlarına doğru büyük bir keyifle okudum. Melody karakterini ayrı bir sevdim. Güzel, güçlü ve bir o kadar da acımasız olması dışında çok eğlenceli bir karakteri var. Özellikle kitabın bir bölümünde içinden konuştuğu kısımları okurken çok eğlenmiştim. Liam zor bir çocukluk dönemi geçirmiş ve ihtiyacı olan tek şeyin güç olduğunu düşünüyor. Çok güçlü olmasına rağmen her zaman daha fazlasını istiyor. Çünkü kendisinden güçlü düşmanları var. Karakterler tek başına değerlendirildiğinde de iyi ancak Liam ve Melody'nin birlikte hareket etmesi ve ikili arasındaki dengesiz uyum çok daha iyiydi. Kitapta çok fazla erotizm vardı ve bu durum beni gerçekten rahatsız etti. Hatta bir ara sırf bu yüzden okumayı bırakmayı bile düşünmüştüm. Tabi kitap çok akıcı olduğu için okumaya devam ettim ve iyi ki etmişim :D 
Kitap ile ilgili sevdiğim şeylerden birisi de yan karakterlere de çok başarılı bir şekilde yer verilmesiydi. Callahan ailesini yakından tanımak ve hepsinin ayrı ayrı hikayelerini okumak keyifliydi. 
Yazarın kalemini sevdim, zorlanmadan akıcı bir şekilde okuyabiliyorsunuz. Hayal gücüne ise diyecek lafım yok. Kitabın sonu beni çok merakta bıraktı. Bu yüzden devamını sabırsızlıkla bekliyorum. ^^

Sevgiyle Kalın ❤





4 yorum:

  1. Karmadık duygular kitabını beğendim
    Inceleme için teşekkürler Not aldim

    YanıtlaSil
  2. Ben de yazmayi geciktirirsem zorlaniyorum sonra. Hemen yazmak en iyisi ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle duygular ve düşünceler tazeyken yazmak gerekiyor :)

      Sil