22 Ağustos 2019 Perşembe

GRATİS KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Herkese Merhaba ❤
Uzun zamandır kozmetik alışverişi paylaşmadığımı fark ettim. Çünkü alışveriş yapmıyorum, paylaşım yapmamam çok normal :D Elime geçen bütün parayı kitaba yatırdığım için başka bir şey alamıyorum. Genelde eskisi gibi kozmetik ürünü almıyorum, sadece ihtiyacım olanları almak bana yetiyor. Dün de gratiste güzel bir indirim vardı. Bende küçük bir ihtiyaç alışverişi yaptım. 


mavinin her bir tonu

Ürünlerin hepsini tek tek açıklama işine girmiyorum. Zaten çoğunuzun kullandığı ve bildiği ürünler. Bende bu aralar yeni ürün arayışına girmek yerine, kullandığım ve memnun kaldığım ürünleri alıyorum. Rimel London Match Perfection çok severek kullandığım ve bittikçe yenisini aldığım ürünler arasında yer alıyor. Fiyat performans açısından oldukça başarılı bir ürün. 
Bea Beauty saç spreyini de ilk defa Ramazan bayramı indiriminde almıştım ve çok severek kullandım. Özellikle kokusu ve saça etkisi çok güzel. Bu sprey ile ilgili yakın zamanda inceleme yazısı yazacağım için çok fazla detaya girmiyorum. Dirty Works makyaj süngerini daha önce kullanmamıştım. Kullandığım diğer süngerlere göre yapısı bir tık sert geldi ama makyajı dağıtmak konusunda fena değil. 

Benim son zamanlarda yaptığım kozmetik alışverişi bu şekildeydi. Gratis Kart'a özel çeşitli indirimler var. Ben bu alışverişimde o indirimlerden yararlandım. Merak ettiğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz. ^^
Sevgiyle Kalın ❤




4 yorum:

  1. Biz kadınlar, Gratis'te aşk yaşıyoruz

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan canım. Ben uzun süre kozmetik ve kitap diyetindeyim.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Bende genelde ihtiyacım olanı alıyorum :)

      Sil