10 Mayıs 2021 Pazartesi

FATMA - DİZİ YORUMU


Herkese Merhaba ✋

Uzun zamandır blog sitemde paylaşım yapmadığımı fark ettim. Her seferinde işler güçler diye geçiştirmek zorunda kalıyorum ama maalesef gerçekten işlerden, yoğunluktan çok az şeye fırsatım kalıyor. Kalan vakitlerimi de bookstagram hesabım da geçiriyorum. (bknz: kitapdedektifii)
Neyse lafı fazla uzatmadan mini bir dizi bırakıp kaçıyorum.Artık tekrar ne zaman gelirim bilinmez. (:


Bu diziyi o kadar çok sevdim ki bitirene kadar başından kalkmadım.  
Öyle içimizden biriydi ki Fatma  acısını görenlerin gözleri kör, yardım çığlıklarına kulağı sağır oldu insanların... Zor hayatını kimse kolaylaştırmak için uğraşmadı, aksine çaresiz bir kadın gördüler ya ezmek, yok etmek istediler.Yardım eli olarak gösterilen her el tokat olarak çarpıldı suratına.
Fatma evladı ile sınandı, yetmedi namusunu korumaya çalıştı, ayakta kalmak, hayatta kalmak için mücadele verdi. Hapishaneye giren, çıktıktan sonra kendisini ve oğlunu bir başına bırakıp kayıplara karışan kocası Zaferi aramakla geçirdi günlerini ve o günlerde başına gelmeyen kalmadı. 
Çok acı çekti ama yılmadı. Susturmaya çalıştılar, susmadı. Düşürdüler ama her seferinde daha güçlü bir şekilde ayağa kalktı. 
Dizide acılı bir kadının hayatını çok güzel işlemişler. Burcu Biricik ayakta alkışlanacak bir performans sergilemiş. İzlerken çok etkilendim. Oyunculuğuyla Fatma'nın içimizden biri olduğunu hissettirdi.  6 bölümlük mini diziye koca bir hayatı ve gerçekliği sığdırmışlar. Çok severek izledim ve sizinde seveceğinizi düşünüyorum. 
Sevgiyle kalın ❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder