15 Mayıs 2018 Salı

ISANA HYDRO BOOSTER GÖZ ÇEVRESİ ROLL-ON ÜRÜN İNCELEMESİ

Merhaba sevgili blog ailem ❤


Bugün blog siteme misafir edeceğim ürün Isana markasına ait bir göz kremi. Bu göz kremini Rosmann mağazasında çalışan bayanın tavsiyesi üzerine almıştım. Hatta geçen yıl yine orada çalışan bir bayanın tavsiyesi üzerine Olay markasına ait bir göz kremi almıştım. Tekrar aynı kremi almak için gittiğimde Olay markasının ülkemizden çekildiğinin ve kullandığım kremin 35 yaş üstü için olduğunu ve genç ciltlerde iyi bir etki bırakmadığını söylediler. O yüzden her çalışanın tavsiyesini dinlememeye çalışıyorum. Yine de Isana'nın bu kreminin tavsiye eden bayan oldukça samimiydi ve kremin genç ciltler için uygun olduğunu, cildi yormadığını ve su bazlı olduğu için ferahlattığını söylemişti. Bakalım söylediklerinin ne kadarı doğru çıkmış :)

Isana Hydro Booster Göz Çevresi Roll-On Özellikleri



⇨ Bu göz çevresi kreminin en sevdiğim özelliği metal başlığı oldu. Hem roll-on şeklinde olması hem de metal olmasından dolayı gözlerimi çok ferahlatıyor.

⇨ Jel kıvamında ve su bazlı bir ürün olduğu için gözlerimde herhangi bir ağırlık yapmadı. Oldukça hafif ve kolay emiliyor.

⇨Ben bu ürünü sabah ve akşam olmak üzere günde 2 defa kullanıyorum. Makyaj altında kullanım içinde gayet uygun.

⇨Kullandıktan sonra hafif yapış yapış bir his oluyor ama hızlı emildiği için o his hemen ortadan kayboluyor.

⇨ Paraben içermiyor oluşu da sevdiğim özelliklerinden birisi.

⇨Yaklaşık 3 aydır kullanmama rağmen benim göz çevremde herhangi bir kuruluk,pullanma,kızarıklık veya alerji gibi bir probleme neden olmadı.

⇨ Benim bu üründen beklentim sadece göz çevreme iyi bir şekilde nemlendirme yapmasıydı.Göz çevrem çok kuru olmadığı için ben nemlendirme özelliğini sevdim. Ancak morluk azaltma,gözlerdeki şişliğe fayda sağlama veya çizgi görünümünü azaltma gibi bir özelliğini göremedim. O yüzden almaya karar verirseniz, beklentinizi çok fazla yüksek tutmayın derim.

⇨ Rosmann mağazasından 12 TL gibi bir fiyata almıştım. Aklımda başka bir göz kremi olduğu için bittikten sonra almam ama daha sonra tekrar şans verebilirim.

Umarım faydalı bir yazı olmuştur.

Sevgiyle Kalın ❤




10 yorum:

  1. Fiyatı çok uygunmuş ve metal başlığı olması çok güzel ♥ Rossmann'a uğradığımda mutlaka bakacağım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet metal başlığı olmasını bende çok seviyorum :)
      Sevgiler ❤

      Sil
  2. Bilye uçluları ben de severim,göz çevresine hem masaj yapıyor hem de kullanımı pratik oluyor..

    YanıtlaSil
  3. Metal başlığı çok güzelmiş :) Bloğunu takipteyim bana da beklerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten güzel :) Blogunuza uğradımm zaten takip ediyormuşum sizi ❤

      Sil
  4. İçeriyini yaşamısınız lütfən

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ürün elimde yok o yüzden yazamıyorum :(

      Sil