16 Temmuz 2018 Pazartesi

WONDER (MUCİZE) FİLM YORUMU

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Bugün size çerezlik bir film önerisi ile geldim. Geçen hafta  film izleme günü ilan ettim ve hazırladığım listeden ilk 3 filmi izledim. Bugün de size R.J Palacio'nun yazdığı Mucize isimli  kitaptan uyarlanan bir filmden bahsedeceğim.


Filmin Kısaca Konusu:

Auggie Pullman görünüş olarak yaşıtlarından farklı küçük bir çocuktur. Doğumundan sonra defalarca ameliyat olmak zorunda kalmış ve hastalığından dolayı yüzünde ciddi derecede deformasyon oluşmuştur. Sadece ailesi ile güzel vakit geçiren Auggie için dışarıda gezmek eziyet haline gelmiştir. Bu yüzden bilime de meraklı olan Auggie dışarıya çıktığı zaman kafasında bir uzaylı kaskı ile gezmektedir. Olaylar küçük çocuğun yaşıtları gibi okula gitmesi ile başlar. İlk başlarda bolca karşımıza çıkan sorunlar, acımasızlıklar filmin ilerleyen saatlerinde yerini sevgi ve mutluluğa bırakır.



Film Yorumum:

Wonder(Mucize) filmine ben instagramda gezinirken denk geldim. Filmden kısa bir video izlemiştim ve çok hoşuma gitmişi. Hemen izlenecek filmler listemdeki sıralama da küçük bir değişlik yaptım ve boş zamanımda 2 saati bu film için ayırdım. Filmi tek başıma izledim ama bence bu film kesinlikle bir aile filmi. Özellikle küçük yaşlarda, gelişme çağında çocukları olan aileler bu filmi izlemeli. Filmi izlerken küçük bir çocuğun ailesi ile hayata tutunmasını ve arkadaşlarından aldığı desteğin hayatını nasıl olumlu yönde değiştirdiğine şahit oluyorsunuz. Aşırı sürükleyici, bol aksiyonlu veya dram içeren bir film değil ama çok eğitici bir film olduğunu söyleyebilirim.
Filmde en beğendiğim kısımlardan birisi, Auggie dışında etrafındaki insanlarında yaşadığı problemleri konu alıyor olmasıydı. Her şeyin tam tadında olduğu araya küçük hüzünlerin ve problemlerin serpiştirildiği ama daha çok sevgi dolu bir insan olmanın öneminin anlatıldığı bir film izlemek isterseniz bence bu filme şans verebilirsiniz. Hatta kitabı da güzel bir hediye olabilir ^^
Eğer  seçme şansınız olursa çocuklarınıza şiddet içeren, akıl bulandıran boş bir film izletmek yerine gerçek hayattan bir şeyler bulabileceği ve kendine bir parça da olsa bir şeyler katabileceği filmler izlemesini sağlayın.

"Zorlu mücadele veren herkese nazik davranın. Ve insanların gerçekten ne olduğunu görmek isterseniz, tek yapmanız gereken bakmak"

Sevgiyle Kalın ❤









2 yorum:

  1. Geçenlerde kardeşlerimle izleyebileceğim bir film arıyordum ve "Mucize" filmine denk gelmiştim. Oldukça etkileyiciydi. Aile olarak izlenebilecek ve anlamlı olan en iyi filmlerden bir tanesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle etkileyici bir filmdi. Bende kuzenlerim ile tekrar izlemeyi düşünüyorum :)

      Sil