19 Temmuz 2019 Cuma

KİTAP ALIŞVERİŞİM / OKUOKU- BKMKİTAP- HEDİYE KİTAPLAR

Herkese Merhaba ❤


Aslında bugün amacım bir film yorumu paylaşmaktı ancak en son yaptığım paylaşımında bir film yorumu olduğunu görünce vazgeçtim. Onun yerine bir kitap alışverişi paylaşmak istedim. Bu alışverişimi farklı iki siteden yaptım ve aralarında hediye kitaplarda var. 


Bu kitapları okuoku sitesinden aldım. Sitenin en çok set kampanyalarını seviyorum ve elimden geldiğince faydalanmaya çalışıyorum. Bazen ciddi bir indirim yapıyorlar. Bu kitaplar arasında Ephesus yayınları tarafından çıkarılan ve çok merak ettiğim 2 kitabı set olarak aldım. Hem ciltli hem de çok uygun bir fiyata geldi.Gölge ve Kan kitabını Ağustos ayında okumayı planlıyorum ama acımasızlar kitabının yorumunu paylaşmıştım. Okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Seri kitapları ve polisiye kitapları okumaktan Türk edebiyatı klasikleri okumayı ihmal ettiğimi fark ettim ve bu açığı kapatmak için Felatun Bey ile Rakım Efendi kitabı aldım. Küçük Prens ise benim çok sevdiğim kitaplarından birisi. Elimde olan kitabı çok sevdiğim bir yakınımın oğluna hediye ettiğim için yenisini alma ihtiyacı hissettim.


Bu kitapları ise bkm sitesinden aldım. Dediğim gibi Klasik kitaplara daha fazla önem vermem gerektiğini hissettiğim için bu alışverişimde Serenad, Fareler ve İnsanlar, Dokuzuncu Hariciye Koğuşu ve Fatih Harbiye kitaplarını aldım. Hepsi de okunması gerektiğini düşündüğüm kitaplar. Fatih Harbiyeyi geçen gün bitirdim. Yorumunu en kısa zamanda paylaşmaya çalışırım.


Son olarak ablamın hediyesi olan Sırça köşk ve kızım olmadan asla kitaplarına yer verip yazımı sonlandırıyorum. İki kitabı da çok merak ediyorum ama okumam gereken o kadar fazla kitap var ki hangisini ne zaman okurum bilmiyorum. 
Alışveriş yazılarım bitti sanmayın daha geçen hafta kitapyurdu sitesinden çok güzel kitaplar aldım. İndirim devam ediyor olması lazım. Pegasus yayınlarından 5 kitap 30 TL kampanyası vardı. Eğer bitmediyse bu kampanyayı kaçırmayın derim.

Sevgiyle Kalın ❤










2 yorum:

  1. Dokuzuncu Hariciye Koğuşu farklı bir tür ama türüne göre çok başarılı bir örnek. Baş karakterin psikolojik durumunu çok gerçekçi anlatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, benimde merak ettiğim kitaplar arasında yer alıyor. En kısa zamanda okumayı düşünüyorum :)

      Sil