26 Ağustos 2019 Pazartesi

13 GOİNG ON 30 - KEŞKE 30 OLSAM FİLM YORUMU

Herkese Merhaba ❤

Bugün size şeker gibi bir film ile geldim. Bu aralar çoğunlukla kitap ve film yorumu paylaştığımın farkındayım ama zamanımın çoğunu onlara ayırıyorum. Sınavlarım, stresim ve yoğunluğum bitti. Bende fırsat buldukça kitap okuyor ve film izliyorum. Tabi bitirir bitirmez de sizinle paylaşmaya çalışıyorum.


Filmin konusu: Jenna dış görünüşünden rahatsız ve kendisini bir türlü mutlu hissetmeyen bir kızdır. Sürekli dergileri karıştırıp, 30 yaşında kariyer sahibi, çekici ve başarılı kadınlara imrenerek bakar. 13. yaş günün de kendisini dolaba kilitlediği bir anda bu dileği gerçek olur ve Jenna yeni hayatına uyanır. O artık 30 yaşında çok başarılı ve çekici bir kadındır. Ancak tüm bu sahip olduğu şeyler mutlu olması için yeterli değildir. Jenna'nın yeni hayatına uyum sağlayabilmesi ve neler olduğunu öğrenebilmesi için tek ihtiyacı olan, en yakın arkadaşı Matt'dir. Ancak Jenna Matt'i gördüğünde onunda artık eskisi gibi olmadığını anlar.


Film konusundan da anlaşılacağı gibi fantastik bir komedi türünü içeriyor. Bu filmi çok severek izledim. Jenna karakterini canlandıran kişi inanılmaz tatlı ve başarılıydı. Tabi Matt'i de bir o kadar sevdim. Jenna'nın mimikleri, masumluğu, bir kadın bedeni içindeki çocuk ruhu beni çok güldürdü. Yaklaşık 1 buçuk saatlik bir film ama izlerken hiç bitmesin istedim. Tadı damağımda kaldı desem yeridir. Film ne kadar komedi filmi gibi görünse de bence düşündüren şeylerde vardı. Mesela hayattan ne dilediğine dikkat etmeni ve bulunduğun durum senin için umutsuz gibi görünse de aslında mutlu olmak için birçok sebebinin olduğunu anlatıyor.


Bu görseli eklemeden içim rahat etmezdi. Filmdeki en sevdiğim sahnelerden birisi oldu.


Yaşınız kaç olursa olsun ve ne yaşarsanız yaşayın içinizdeki çocuğun sesini dinlemekten asla vazgeçmeyin temalı bu gifi de buraya bırakıyorum. Filmi izleyip, yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle Kalın  ❤









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder