27 Ağustos 2019 Salı

BEA BEAUTY SIVI SAÇ KREMİ - İNCELEME

Herkese Merhaba ❤

Fazla makyaj ürünü kullanmasam da en azından saç ürünlerini ve cilt maskelerini kullanmaya devam ediyorum. Bugünde size çok severek kullandığım ve bittikçe aldığım bir saç ürününden bahsetmek istedim. Bea Beauty markasının sıvı saç kremini ilk defa ramazan bayramı indiriminde almıştım. Geçen gün yaptığım gratis alışverişinde, bu ürünün indirimde olduğunu görünce tekrar aldım. Son yaptığım alışverişin yazısını okumak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.
Ürünün vaatleri arasında kolay tarama, nemlendirme ve saçlara bakım sağlama yer alıyor.


Peki vaatlerini gerçekleştiriyor mu?

Benim ürünü severek kullanmamdaki en temel neden saçları çok kolay bir şekilde tarama imkanı sunması oldu. Saçlarım yapı olarak düz olduğu için fazla dolaşmıyor ve ürün kullanmadan bile çok rahat tarayabiliyorum. Ben bu ürünü ablamın sürekli dolaşan ve taramayı zorlaştıran saçlarında denedim ve sonuçtan çok memnun kaldık.
Sizi rahatsız edecek bir kokusu yok hatta bana göre gayet hoş bir kokusu var. Saçlara uygulandığı zaman yumuşacık yapıyor ve bir parlaklık katıyor. Ancak bu parlaklık fazla kalıcı değil. Saçı nemlendirme ve bakım yapma konusunda da vaatlerini yerine getirdiğini düşünüyorum. Ayrıca sprey formunda olduğu için saça uygulaması da son derece basit.
Ben bu ürünü fiyat ve performans açısından çok başarılı buluyorum. Normalde 15 TL gibi bir fiyatı var ama indirim zamanında 8 TL'ye kadar düşüyor. Bu tarzda bir saç ürünü arıyorsanız, bu ürüne bir şans verebilirsiniz.
Yorumlarda en çok kullandığınız saç ürününü belirtmeyi ve bu ürün hakkındaki düşüncelerinizi yazmayı unutmayın ^^

Sevgiyle Kalın  ❤



















4 yorum: