19 Ocak 2022 Çarşamba

J.A REDMERSKİ KATİLLER ÇETESİ İZABEL / KİTAP YORUMU

Herkese merhaba ✋

Bu aralar vaktim bol olduğu için haftada 3 gün bile olsa yazı paylaşmaya çalışıyorum. Sayfamda gezinirken seri kitaplarının ilk kitaplarını paylaşıp devamını paylaşmadığımı fark ettim. Paylaşım yaparken önceliğim bu kitaplar olacak. En son bilmem kaç yıl önce paylaştığım katiller çetesi serisinin ikinci kitabını paylaşmaya karar verdim. İlk kitabı Sarai'yi okumak için buraya tıklayabilirsiniz. 


TANITIM

Onu esaretten kurtaran katiller çetesiyle karanlık bir hayat sürmeye kararlı olan Sarai, acımasız bir sadistten intikam almaya karar verir. Ama Sarai'nin pervasız halleri onu asla geri dönemeyeceği bir yola sürükler. Öte yandan Arthur Hamburg'un sağ koluWillem Stephens da Sarai'nin peşindedir. Fakat İzabel kimliğine bürünen Sarai'nin geçmek zorunda olduğu bambaşka bir sınav vardır ve bu son sınav aynı zamanda genç kızın Victor Faust'a olan güvenini de sorgulamasına neden olacaktır. Sarai'nin devam kitabı olan İzabel okurları yine karanlık, ölümcül ve heyecan dolu bir serüvene çağırıyor.

YORUM

Kitabın konusunu tanıtım yazısından anlamışsınızdır. Spoiler olmaması için çok fazla detay vermemeye çalışacağım. Kitap, ilk kitaba kıyasla çok daha akıcı ilerliyor. Özellikle Sarai'yi  bu kitapta daha çok sevdim. İzabel karakterine de ayrıca bayıldım. Olayların kurgulanış biçimi, Sara'nin kendini bu kadar geliştirmesi ve kabul ettirmesi çok güzel anlatılmış. Kitapta ters köşelerde oldukça başarılıydı. Son 100 sayfayı nasıl okuyup bitirdim hiç anlamadım. Victor ilk kitaptaki kadar yakışıklı ama duygusuz değil. Ya da en azından bu kitapta içindeki insani duyguları görmeyi başarıyoruz :D Normalde seri kitaplarının ilk kitabı daha çok beğenilir ama ben bu kitabı ilkine göre çok daha fazla sevdim. Sizin de katiller çetesi serisini çok seveceğinizi düşünüyorum.

#alıntı 

"Artık karanlıkta yürüyüp ışığı arayan biri değildim. Ait olduğum yerdeydim. Victor'laydım ve benim için hayatta bundan daha önemli bir şey yoktu. Sonunda Victor'laydım."



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder