18 Mart 2020 Çarşamba

M.RİSE - AV / KİTAP YORUMU

18 Mart Çanakkale Zaferi Kutlu Olsun ❤

Herkese Merhaba 🙋
Uzun bir süre buralarda yoktum. Paylaşmak istediğim o kadar çok şey var ki nereden başlayacağımı bilmiyorum. Şimdilik 3 hafta buralardayım.Elimden geldiğince paylaşım yapmaya çalışacağım.
Her zamanki gibi dönüş yazımı kitap yorumundan yana kullanmak istedim. Size benim çok sevdiğim ve sizinde çok seveceğinizi düşündüğüm bir kitap serisi ile geldim.


 TANITIM 
Zamanın çok öncesinden gelen bir savaş ve tüm bunlardan habersiz bir genç kız... Annabelle Jefferson , Hiddenfield kasabasına adımını attığı an bir şeylerin yolunda olmadığını biliyordu. Fakat bu kadar akıl almaz olayların tam ortasına düşeceğini asla tahmin edemezdi. Ağaçların arasındaki tapınağın anlatılmamış hikayesi, kanlı bir tarih ve aydınlık ile karanlığın bitmek bilmez çatışması...
Tüm bunların ortasında Annabelle'i karşısına çıkan tehlikelerden koruyan ama rengini asla belli etmeyen bir genç adam: Jay Sullivan. Peki ya Annabelle'i, Jay'den kim koruyacaktı? Kendi avına aşık olan bir avcı,yok edecek mi avını hiç düşünmeden? Ya da koruyabilecek mi onu  kendisinden?
YORUM 
Fantastik seri okumaya bayılan birisi olarak bu seriden beklentim çok yüksekti ama birazda önyargılarım vardı. Bu seri benim önyargılarımı yıktı. Genelde fantastik kitaplarında yabancı yazarları tercih ediyorum. Bu tarzdaki Wattpad kitaplarını klişe ve akıcı olmayacağı korkusuyla okumuyordum. Çünkü fantastik kitap yazması ve okuyucuya iyi bir şekilde yansıtılması zordur. M.Rise bunu o kadar güzel başarmışki bize söyleyecek bir şey bırakmamış. Her sayfayı büyük bir keyifle okudum. Karakterlerin hepsi birbirinden eğlenceli ve özgün kişilerdi.Tabi favorim Jay oldu. Kendisi aşık olunası bir insan. Ya da avcı 😍
Anabelle karakterini de çok sevdim. Gıcık olmadığım, ana kitap karakterleri sıralamasında yerini aldı. Bilen bilir genelde kitaptaki ana karakterlere gıcık olurum. :D
Kitabın konusu: 
Anabelle ani bir şekilde ailesini kaybeder ve başka bir kasabaya taşınmak zorunda kalır. Taşındığı kasabada her gün yeni olaylarla karşılaşır ve şok edici gerçeklerle yüzleşir. Onun bu gerçeklerle yüzleşmesini sağlayan ve her olayda bir şekilde yanında olan Jay Sullivan ise kendi avına aşık olan bir avcıdır.
Annabelle kendisinin ne olduğunu ve kasabanın gizemli sırrını çözmeye çalışırken, Jay'in kendisi için ne kadar tehlikeli olduğunu da öğrenmeye başlar.
Kitap için söylenecek başka bir şey yok ama şunu çok net söyleyebilirim. Son zamanlarda merakla okuduğum, en akıcı ve en keyifli kitaptı. Kesinlikle okunmaya değer olduğunu düşünüyorum. Bence bir an önce bu kitabı alıp okumaya başlamalısınız. Eminim Jay Sullivanı ve arsız Belle'yi çok seveceksiniz.

#alıntı 
"O, başlı başına benim için yanlıştı. Fakat ben o yanlışı düzeltmek, benim için doğruya çevirmek istiyordum."






2 yorum:

  1. Bu seriyi duydum ama fantastik pek tercih etmediğim için almamıştım. Bakalım elimdekiler bitince fantastik okumak istersem olabilir. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil