30 Mart 2020 Pazartesi

OTHERHOOD - FİLM YORUMU

Herkese merhaba ❤

Zor bir dönemden geçtiğimiz bu günlerde hepimiz hem kendi hem de sevdiklerimizin sağlığı için evde kalmalıyız. Evde kaldığımız zamanları okumadığımız kitapları okuyarak, izlemediğimiz dizi ve filmleri izleyerek değerlendirebiliriz. İzleyecek film bulamayanlar için birbirinden güzel filmler paylaşacağım 😍


Bugün, sizinle izlerken çok eğlendiğim bir filmi paylaşmak istiyorum. Bu aralar vaktim çok olduğu için bol bol yeni filmler izliyorum. Her tarzdan filmler izlemeye dikkat ediyorum ama genelde komedi filmlerine ağırlık veriyorum.


 Filmin Konusu: Carol,Gillian ve Helen oğullarının arkadaşlıklarından dolayı yakınlaşan ve çok sıkı dost olmayı başaran annelerdir. Hepsinin ortak şikayeti çocuklarının onlardan uzakta yaşaması ve annelerini arayıp sormamasıdır. Anneler gününde kimsenin aramaması sonucu unutulduklarını hisseden üç kafadar kadın, ani bir kararla oğullarının yanına New York'a giderler. Amaçları  çocuklarının hayatını düzene koymak istemeleridir. Ancak orada geçirdikleri süre boyunca kendi hayalarının da bir düzen gerektirdiğini anlarlar ve macera başlar.


Film benim için çok eğlenceliydi.Özellikle annelerin karakterlerine ve oyunculuklarına bayıldım. Başından sonuna kadar yüzümde bir tebessüm ile izledim.Her sahnesi ayrı keyifliydi. Özellikle annelerin kendi aralarındaki diyaloglarda çok eğlendim. Bu fotoğrafta gördüğünüz üç kişi  annelerini anneler gününde bile aramayan hayırsız evlatlar :D
Hepsinin kendi içerisinde anne eli değmeden çözülemeyecek problemleri var. Ancak hayatlarını yaşamaya alıştıkları tarzın dışına çıkmaktan korkuyorlar. Tabi burada devreye yol gösterici olarak annelerimiz giriyor.


Birbirinden eğlenceli ve farkı karakterlere sahip olan annelerimiz yol göstericilik görevlerini yerine getirirken kendilerini de keşfetmeye ve hayatlarına yeni bir yön vermeye başlıyorlar. Bu tarz filmlerinin sonunu genelde beklentiyi karşılayacak şekilde yapıyorlar. Bu filmin sonu da beklentimin üzerindeydi. Şeker tadında, isteğim bir son oldu. Genel olarak benim çok çok beğendiğim,hiç sıkılmadan izlediğim bir filmdi. Bence sizde şansınıza bu filmden yana kullanabilirsiniz.

Sizde bana yorumlarda beğendiğiniz filmleri paylaşmayı unutmayın.

Sevgiyle Kalın ❤












6 yorum:

  1. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş kaleminize sağlık sizi izliyorum sende beni izlersen çok memnun olurum 💜💜

    YanıtlaSil
  3. Hi dear, your blog is so beautiful. I really like it.
    Follow for follow? I already follow you. Btw I am the new one and I would appreciate it.

    https://salyaves.blogspot.com/

    YanıtlaSil