7 Ekim 2021 Perşembe

7. KOĞUŞTAKİ MUCİZE FİLM YORUMU

Herkese Merhaba ❤


    Uzun zamandır blog için yazı girmediğimi ve sizinle bir şeyler paylaşmayı özlediğimi fark ettim. Vaktim varken de sizinle güzel bir film paylaşmak istiyorum. Bu filmi uzun zamandır görüp izlemek istiyordum ancak sürekli erteliyordum. Okuduğum yorumlar, izleyen arkadaşlarımın hepsi çok duygusal olduğunu söylüyordu. Bende çok duygusal birisi olduğum için kendimde bir türlü izleme cesareti bulamamıştım. Geçen gün artık daha fazla ertelemek yok izleyelim şu filmi dedim ve iyi ki izlemişim. Çok güzel bir filmdi. Üzerinden biraz zaman geçmiş olmasına rağmen bazı sahneler aklıma gelince içim cız ediyor. 


Kısaca filmin konusundan bahsedeyim. 
Mehmet aklıyla da ruhuyla da çocuk gibi bir babadır. Ova ile aralarında çok özel ve çok güzel bir baba kız bağı vardır. Memo kızı mutlu olsun, yüzü gülsün diye her şeyi yapar. Bir gün yanlış anlaşılmanın kurbanı olur ve cinayet suçu ile hapse atılır. İşte o zaman baba ve kız için acı dolu günler başlar. 

Bu filmle ilgili Aras Bulut İYNEMLİ oyunculuğu diyor ve susuyorum. O kadar güzel bir oyunculuk sergilemişki izlerken çok ağladım. Etkilendiğim, gururlandığım, sinirlendiğim çok fazla sahne oldu.
Minik kız da filme adeta renk katmış. Hem tatlılığı hem oyunculuğu ile Memo ile çok güzel bir uyum yakalamışlar. İzlediğim andan itibaren gözyaşlarım hep gözümün ucunda hazır bekliyordu. Bazı sahnelerde sessiz bazılarında hıçkıra hıçkıra ağladım. Özellikle filmin sonu beni çok etkiledi. Tahmin etsem de etkilenmekten kendimi alamadım. 
Daha uzun uzun yazmak filmin her sahnesini anlatmak yaşadığım duyguları sizlere de hissettirmek istiyorum ancak ne kadar uzun yazarsam yazayım izlemediğiniz sürece o duyguları hissedemeyeceğinizi biliyorum. O yüzden eğer izlemediyseniz, benim gibi izlemeyi, ertelediyseniz vakit bulur bulmaz bu filmi izlemenizi öneririm. 
Hazır havalar da soğumuşken bu filmden başkası içinizi ısıtamaz. 
Sevgiyle Kalın ❤



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder