9 Ekim 2021 Cumartesi

R. GAYE ÖZEL - LİDER KİTAP YORUMU

 Herkese Merhaba ❤

MAVİNİN HER BİR TONU
  
  TANITIM

Beni tanıyorsunuz.
Ölümden kaçan, kendi ırkı tarafından reddedilen şeytan avcısı.
On yedi yıl bir yalanı yaşamıştım.
Peşimde bir gölge gibi lanetimi taşımış, gittiğim her yerde kaos bırakmıştım.
Ve şimdi hikayem bitmesi gerektiği yerden yeniden başlıyor!
Artık kendimi biliyorum, bahsedilen avcıdan çok daha fazlasıyım ben. Ben ırkımdan alınan intikam ve vaat edilen liderim.
Bir kez daha savaşmam gerekiyor. Bu kez kardeşim ve insanlık için.
Savaş her zamankinden daha yakıcı, daha hasarlı ve daha sert geliyor.
Zamanımız tükeniyor.
Kehanetlerimiz yazılırken karar vermemiz gerekiyor.

YORUM

Dün hilekar serisinin ilk kitabının yorumunu paylaşmıştım. Bugün 2. kitabının yorumu ile geri geldim. Konusundan ilk kitapta bahsettiğim için bu kitapta bahsetmiyorum. O yüzden ilk kitabın yorumunu okumadıysanız buraya tıklayarak Hilekar kitabının yorumunu okuyabilirsiniz.

Lider kitabını ilk kitaba göre daha çok sevdim. İlk kitap daha çok karakterleri tanımaya ve o fantastik dünyaya alışmaya yönelikti. Bu kitapta artık kimin ne olduğunu, neler hissettiklerini ve nelerden vazgeçtiklerini biliyoruz. Bazı sahnelerde yüreğim burkuldu. Yazara bazen içimden bu insanlara (iblislere, meleklere, avcılara, şeytanlara, vampirlere)  mutluluğu çok mu gördün be diye sitem ettiğim zamanlar oldu. 

Seri kitaplarına ne yazarsam yazayım spoiler olacağı korkusu yüzünden pek bilgi vermek istemiyorum. İlk kitapta Cassie ve Aidanhell bir kehanet üzerine her şeyi riske atarak bir yola çıkıyorlar. Bu kehanet uğruna ağır bedeller ödemek zorunda kalıyorlar. Serinin bu kitabında ise karakterlere daha çok alıştım. Cassie'nin kendini bulmasını, avcılardan kaçmasını ve aşk hayatını okuyoruz. Aidanhell sayfalarını okurken resmen pamuk gibi oluyorsunuz. Ancak yine de en çok sevdiğim kısımlar tabi yine Meredith'e aitti. 💓 Kitapta dikkatimi çeken en büyük olay yazarın kendisini çok geliştirmiş olmasıydı. Betimlemeleri, olay geçişleri hepsi çok iyiydi. Özellikle kitabın sonu nefes kesiciydi. 

Bu arada ben kitapları çok uygun bir fiyata almıştım. Zaman zaman 10 tl'ye bile düştüğü oluyor. Takip edip indirim zamanında kaçırmamanızı öneririm. 

Sizlere güzel bir alıntı bırakıp gidiyorum.  

#alıntı 

"Ruhsuzdu, renkleri çalınmış bir palet gibiydi. Ben de öyleydim. Bütün renkleri çalınmış, beyaz astar boyası kazınmış, çürümeye terk edilmiş bir tuvalin ruhuna sahiptim "

Kitabı okuyanlarla, merak edenlerle ve sorusu olanlarla yorumlarda buluşalım.☺ 

Sevgiyle ve kitaplarla kalın ❤


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder