13 Aralık 2021 Pazartesi

CEBİMDEKİ YABANCI - FİLM YORUMU

 Herkese Merhaba ✋


Bugün size çok güzel bir film önerisi ile geldim. Bu filmi eşimle birlikte bir arkadaşımızın tavsiyesi üzerine izlemiştik. Beklentim düşük olduğu için mi yoksa kafamda kurduğum film ile aynı olmadığından mı bilmiyorum beni şaşırtan bir film oldu. Film tek bir mekanda çekilmiş olmasına rağmen izlerken hiç sıkılmadım. Hatta büyük bir merak içinde izledim diyebilirim. 
Kısaca konusundan bahsedeyim:
Bir arkadaş grubu akşam yemeği için bir araya gelirler. Hepsinin birbirinden sakladığı sırlar vardır ve kimse kimseye güvenmez. İçlerinden biri ortaya bir oyun fikri atar. Herkes telefonlarını ortaya koyacak, gelen mesajları sesli okuyacak ve aramaları hoparlör ile cevaplayacaktır. Telefonlar ortaya koyulduğu an gerilim yükselir ve hiç sırrı olmadığını iddia edenler bile başına geleceklerden korkmaya başlarlar. 


Filmin gerilimi benim için gerilim filmlerinden bile yüksekti :D Bu öyle kapının arkasında biri var gerilimi değil, telefona gelen mesaj sesi, arama sesi beni çok gerdi. Filmde o enerjiyi çok güzel hissettirmişler. Kim yalan söylüyor, kimin sırrı var, hangisinin sırrı daha çok can yakar ya da hangi sır yuva yıkar diye beklemek hoşuma gitti. O yüzden büyük bir merak içinde izledim. Sonu da hiç beklemediğim gibi bitti ancak gayet güzeldi. Ters köşeleri her zaman sevmişimdir. Filmin 18 ayrı ülkede çekilerek guinness rekorlar kitabına girmesi de beni oldukça şaşırtmıştı. 
Oyunculuklar başarılı ve kurgu fazlasıyla iyiydi. Tek bir mekanda böyle bir sürükleyicilik zor bulunur. Filmi izlemeyen herkese tavsiye ederim.

Sağlıkla Kalın ❤






2 yorum:

  1. İlginç aynı konuda yabancı bir film izlemiştim 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pek çok ülke tarafından uyarlanmış bir film, belki denk gelmiştir :)

      Sil