6 Ocak 2022 Perşembe

THE PLATFORM FİLM YORUMU

Herkese Merhaba ✋

2022 yılının ilk yayını yapıyorum. Bu yıl umarım herkes için tüm kötü günlerin unutulacağı, sağlık, mutluluk ve huzurun eksin olmayacağı bir yıl olur. Tabi benim de için de bol bol yazı paylaşacağım bir yıl olmasını temenni ediyorum. 
Bugün size çoğu kişinin izlediği, hakkında çok fazla konuştuğu ve bloglarda, instagramda gezinirken çok gördüğüm bir filmin yorumu ile geldim.
Genelde çok fazla izlenen filmleri izlememek veya çok okunan kitapları okumamak gibi bir huyum var. Nedense beklentimi çok yüksek tuttuğum için biraz korkuyorum. Bu filmi de o yüzden ertelemiş bir türlü izleyememiştim. Eşimle birlikte artık izleme vaktinin geldiğine karar verdik ve arşivimize bir film daha eklemiş olduk. 
Filmin konusundan kısaca bahsedeyim. 



Bir hapishanede üzeri çeşit çeşit yiyeceklerle kaplı bir platform günün  belirli saatlerinde ve belirli bir süre ile kat kat aşağı iner. Üst katta bulunanlar yiyeceklerden bol bol yerken alt katta bulunanlara yiyecek pek fazla ulaşmaz. En altta kalanlar ise tamamen aç kalırlar ve açlıkla mücadele etmeye başlarlar. İçlerinden birisi  bu işleyişi değiştirmeye karar verir.




Film başından sonun kadar çok akıcı ilerledi. Hiç sıkılmadım aksine ne olacağını merak ederek izledim. Bazı sahnelerde gözlerimi kaçırmak zorunda kaldım çünkü açlıkla mücadele eden insanların pek normal davrandığı söylenemez. Biraz mide bulandırıcı sahnelerde vardı. Filmin verdiği mesajlar, oyunculuklar çok başarılıydı. Ancak filmin sonu benim için biraz hayal kırıklığı oldu. Başından sonuna kadar büyük bir merakla izlediğim filmin sonunun az da olsa beklentimi karşılamasını beklerdim. Filmin sonu benim için tuhaf bitti ama nasıl yorumlandığına bağlı, izleyenlerin çoğu beğenmiş olabilir.
Ben çok fazla kafamda soru işareti bırakan sonları sevmiyorum. Sizde öyleyseniz benim  gibi  filmin sonu için biraz üzülürsünüz. Yine de iyi ki izlemişim dediğim ilginç bir film oldu. İzlemeyenlere mutlaka öneririm. 

Siz bu filmi izlediniz mi? Film hakkındaki düşünceleriniz neler? 

Sevgiyle Kalın ❤





2 yorum: