25 Ağustos 2017 Cuma

DENİZ TUZU ETKİLİ SAÇ ŞEKİLLENDİRİCİ SPREYİ ÜRÜN İNCELEMESİ


Saç ürünlerini ne kadar sevdiğimi daha önce söylemiş miydim? Söylemediysem veya söylemeye fırsatı bulamadıysam şimdi söylüyorum. Saç ürünleri hayatımın vazgeçilmezleri arasında. Yeni bir saç şekillendirici ürün arayışındayken Watsons’ın indirim bölümünde Watsons kartlılara özel 10 TL gibi bir fiyata Egos deniz tuzu etkili saç şekillendirici spreyini gördüm. 200 Ml’lik ürün oldukça bereketli benim için. Kokusu çok hoş ve insana kendisini denizin kıyısında gibi hissettiriyor. Açıkçası tadını da deneme fırsatı buldum. Merak etmeyin saç spreylerini içmiyorum. Yanlışlıkla ağzıma doğru sıkmıştım o kadar 😃Adından da anlaşıldığı üzere bildiğiniz deniz tuzu. 
Saçlarda ki etkisini de bir o kadar beğendim. İster kuru saça isterseniz nemli saça uygulayabiliyorsunuz. Ben duştan çıktıktan sonra saçlarım hafif nemliyken sıkıp, parmaklarımla şekillendiriyorum. Saçlarımın sadece uçlarına uyguluyorum. Ürünü diplere uygulamak pek uygun değil. Düz bir saç yapısına sahip olsam da spreyi sıktığım zaman saçlarım şekillendirdiğim gibi kalıyor ve uzun süre etkisini yitirmiyor. Denizden çıkmış gibi bir etki verdiği de doğru. Saçlarım ıslak ve doğal görünüyor. Sprey saçlara sıkıldığı zaman sertleştiriyor ancak bu sertlik sizi rahatsız edecek kadar uzun sürmüyor.

Beğendiğim Özellikleri
  • Saçlara doğal ve nemli bir görüntü vermesi
  • Ürün miktarının fazla olması 
  • Kolay uygulanabilmesi 
  • Kokusu ve yapısı
Beğenmediğim Özellikleri
  • Başlığından kesinlikle nefret ettim. Ürünü aldıktan kısa bir süre sonra başlık kısmı çalışmamaya başladı. Tabi bu durum benim sakarlığım yüzünden de olabilir. 😃
  • Kuru saçıma sıktığım zaman oluşan sertliği pek sevmedim. Neyse ki bu his uzun sürmedi.

Benim için bu ürünün sevdiğim ve sevmediğim özellikleri bu kadar. Zaten daha ne olsun 💗
Eğer sizde saç şekillendirici bir ürün arayışındaysanız ve uygun bir ürün olsun diyorsanız Egos deniz tuzu etkili saç şekillendirici spreyine göz atabilirsiniz. 

Sevgiyle Kalın, Yüzünüzden gülücük eksik olmasın ^-^










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder