8 Ekim 2021 Cuma

R. GAYE ÖZEL - HİLEKAR KİTAP YORUMU

Herkese Merhaba ❤

Size çok severek okuduğum bir serinin yorumu ile geldim. Genelde seri kitaplarının ilk kitabının yorumunu girip diğerlerini girmemişim. Bu serinin tüm kitaplarını paylaşıp, diğer yarım kalanları tamamlamayı düşünüyorum. 
Hasta hasta yorum yazmak biraz zor oluyor ama bitki çayım yorum yazma işini kolaylaştırıyor. Sizde elinize bir fincan kahve alıp blog sitemi ziyaret edebilirsiniz ☺


"Ben Aidanhell" dedi ve bıkkın bir ses tonuyla ekledi.
 "Lanet büyük şeytan savaşlarına hoş geldin avcı."
 TANITIM 
Adım Cassie. Ben tıpkı ailem ve atalarım gibi bir şeytan avcısıyım. Avcılar dengeyi korumak, güvenliği sağlamak için yaratıldılar. Zeki,çevik,korkusuz ve acımasız olmamız gerekiyor. Çünkü şeytanla baş edebilmenin yolu en az onlar kadar güçlü olmaktan geçiyor. Bizler cehennemde doğan, büyüyen ve zamanı geldiğinde ölen savaşçılarız. Ve benim zamanım gelmişti. Kendi saldırı ekibim tarafından ihanete uğradım ve ölüme terk edildim. Her şey sonlanmıştı ta ki ezeli düşmanın Şeytanın oğlu Aidanhell beni kurtarana dek. Ve şimdi kaderim yeni baştan yazılıyor. 
Ben karanlık tahtın bir sonraki varisiyim. Zamanı geldiğinde atalarım gibi şeytan hanedanlığına hükmedecektim. Bunun için doğdum, güç ve karanlık için! Tüm bunlar kral olan babam Lucifer'ın ortadan kaybolmasından önceydi. Şimdi on bir hanedanlığı bir araya toplamam ve tahta geçebilmem için yazılan Kehaneti gerçekleştirmem gerekiyor. Ben Kara Kralların varisi Aidanhell! Bir kral olacak ve düşmanımın kızını kurtaracağım. Hak ettiğim tahtı alabilmek için!

YORUM

Kitabın tanıtım kısmından da anladığınız gibi Casie bir iblis avcısıdır. Hayatının büyük bir bölümünü avcılık eğitimi alarak geçirmiştir. Her ne kadar Avcı olsa da zaman zaman ait olduğu yeri sorgulamaya başlar.Çünkü avcıların bazıları Cassie'den nefret eder. Bu nefretin sonucunda büyük bir ihanete kurban gider ve kendi ekibi tarafından ölüme terk edilir. Onu ölümün pençesinden kurtaran Şeytanın oğlu Aidanhell olur. O kurtarılışı Cassie'nin hayatında çok şey değiştirir.
Fazla spoiler vermek istemediğim için konusuna pek değinmedim. Zaten her şey tanıtım kısmından da anlaşılıyor. Şeytan ve avcı savaşları gibi düşünebilirsiniz. Konusundan pek bahsetmesem de karakterlere gelince iş biraz değişiyor. Onlar hakkında konuşacak çok şeyim var. Normalde kitaptaki ana kadın karakterlere sinir olduğumu her kitap yorumu yaparken bahsediyorum. İçinizden neden sinir oluyorsun diye geçirebilirsiniz ama inanın bende bilmiyorum. Kitabı okurken sinir olacak bir şeyler mutlaka buluyorum. Ya fazla mızmız oluyorlar, ya fazla aşık fazla aptal vs. 
Bu kitapta Cassie için bir şey bulamadım. İlk kitap olduğu için olabilir. Daha yeni tanışıyoruz. İkimizin de biraz zamana ihtiyacı var :D  Cassie ait olduğu yeri arıyor ve bir yere ait olduğunu hissettiğinde duygularını aşırı yaşıyor. O yüzden bazı şapşallıklarını hoş görebilirim. 🙈
Aidanhall ahh Aidanhall sen ki koskoca iblisin oğlu bu hallere düşecek adam mıydın? Kim derdi yüreği taş kesmiş, sert, hayattaki en büyük zevki acı çektirmek olan bir şeytanın pamuk olacağını. Biraz abartmış olabilirim ama napayım abartmayı seviyorum 😇
Kitaptaki kötü karakterlerin de hastasıyım. Draza karakterini sevdim ama Meredith o pis cadı benim bir numaralı karakterim oldu. Canımm Meredith 💓
Kitapta avcı, kurt adam,İblis, Kara Elf, Melek ne ararsanız bolca vardı. Yazarımız o kadar güzel bir fantastik dünya oluşturmuş ki keşke şu da olsaydı diye içinden geçirmeniz yeterli. Sayfalar ilerledikçe içinizden geçirdiğiniz türlerle de tanışıyorsunuz. Kitabı çok severek okudum. Özellikle sonu bende şok etkisi yarattı. Sayfalar çok akıcı, kolay okunuyor ve okurken hiç sıkılmıyorsunuz. En azından ben hiç sıkılmadan okudum. Bu büyülü dünya da kendinizi kaybedebilirsiniz. Tüm okuyuculara ama en çok da fantastik severlere şiddetle tavsiye ederim.Okuyun, okutturun. 

Sevgiyle ve kitaplarla kalın ❤






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder