9 Eylül 2017 Cumartesi

GARNİER SAF & TEMİZ 3'Ü 1 ARADA


Merhaba sevgili blog ailem. 💓
Bugün sizlere çok severek kullandığım, faydasını gördüğüm ve hem cilt hem de bütçe dostu olan bir üründen bahsedeceğim. Garnier Saf & Temiz 3'ü bir arada, uygun fiyatlı, severek kullandığım cilt bakım ürünlerinden bir tanesi. Ben bu ürünü çok uzun bir zaman önce,kullandığım temizleme jelinin bittiği sıralarda deneyimlemek için almıştım ve çok beğenerek kullanmıştım.Daha sonra çok fazla ürün denediğim için bir müddet alamadım.Geçtiğimiz anneler gününde yaptığım alışverişte alıp tekrar kullanmak istedim. Fazla uzatmadan ürünün özelliklerine geçiyorum.



Garnier Saf & Temiz 3'ü 1 arada, temizleme, peeling ve maske olmak üzeri 3 farklı şekilde kullanılabiliyor. Ben peeling ve maske özelliğini kullanmayı çok seviyorum. Zaten peeling ve temizleme özelliğinin arasında pek bir fark yok. Peeling için kullandığınızda da temizleme işlevini yerine getiriyor.

 

Yüzümü yıkayıp, makyaj ve kirden iyice arındırdıktan sonra ürünü uyguluyorum. Peeling için, ıslak yüze bir miktar alıp dairesel hareketlerle bastırmadan uygulayıp, ılık su ile yıkıyorum. İçerisinde bulunan mavi minik tanecikler fazla bastırıldığı zaman yüzü çizebilir. Neyse ki ben öyle bir sorun yaşamadım. Maske için ise yüzüme sürüp 3 dakika beklettikten sonra yıkıyorum.Cildi inanılmaz ferahlatıyor.




Kullandığım başka maskelerde olduğu için maske özelliğini haftada 1 defa, peeling özelliğini ise haftada 1 veya 2 defa kullanmayı tercih ediyorum. Bu ürün bende herhangi bir tahriş, sivilce veya alerji gibi durumlara neden olmadı. Siyah noktalarda ise tamamen bir kaybolma gözlemlemedim ama yinede etkisi olduğunu söyleyebilirim. Bir ürünün etkisini tamamen görebilmek için düzenli kullanmak şart. Ben de buna çok dikkat ediyorum. Cildim karma bir cilt olduğu için ben çok severek kullandım ama kuru bir cildiniz varsa yüzünüzde gerginliğe ve kuruluğa sebep olabilir. Bu yüzden ürünün açıklama kısmında yağlı ve karma ciltler için uygun olduğu yazıyor.
İndirimsiz fiyatı 10 TL civarındaydı.



Kısaca 👇

→Cildi kirden, fazla yağdan ve ölü hücrelerden temizliyor.
→Yıkadıktan sonra cildi ferahlatıyor ve cildinizin temizlendiğini hissediyorsunuz.
→Siyah noktaları tamamen kaybetmese de yumuşatma ve azaltma gibi bir etkisi var.
→Uygun fiyatlı ancak yüksek performanslı bir ürün.
→Gözeneklere herhangi bir etkisi olduğunu düşünmüyorum.
→Ciltteki parlamayı güzel bir şekilde kontrol altına alıyor.
→ Oldukça bereketli bir ürün.

Karma veya yağlı bir cildiniz varsa ve siyah noktalar ile bitmeyen bir mücadele içindeyseniz, bu ürüne bir şans verin derim 😊
Sevgiyle Kalın 💓











1 yorum: