7 Haziran 2018 Perşembe

RİTÜEL DE BEAUTE - SİYAH NOKTA VE KİR TEMİZLEYİCİ BURUN BANDI

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Resim yazısı ekle

Bugün size elimin altında sürekli bulundurduğum, bim harikası bir üründen bahsetmek istiyorum. Bim marketlerde satılan Ritüel de beaute siyah nokta ve kir temizleyici burun bandını çoğunuz biliyorsunuzdur. (ürünün ismini bende yeni öğrendim, benim için hep bim siyah nokta bandı olarak kalacak :D) Bu ürünü ilk aldığımda biraz şüphelerim vardı açıkçası. Adını çok duymadığım için etkisi olur mu emin olamamıştım. Ancak deneyip etkisini gördüğüm zaman birçok markadan daha iyi olduğunu anladım.


Bir kutunun içerisinde toplamda 6 adet bant bulunuyor. Ürünün vaatleri arasında siyah noktaları temizlemek ve içerisinde bulunan aloe vera etkisiyle burnu rahatlatmak yer alıyor. Peki bu vaatleri yerine getiriyor mu derseniz, bence getiriyor.Bu bantların yapışkanlığı çok güçlü olduğu için, burnunuzun üzerindeki siyah noktaları almakla kalmayıp, minik tüyleri bile alıyor. Bandı burnumdan kaldırdığım zaman hissettiğim yumuşaklık ve ferahlıkta vaatlerini yerine getirdiğini gösteriyor.


Ambalajın arkasında nasıl kullanılması gerektiği tek tek anlatılmış. Bende buradaki talimatlara göre uyguladım. Dikkat etmeniz gereken önemli şeylerden birisi burnunuzun ıslaklığını iyi ayarlamanız. Çok fazla ıslak olduğu zaman ürün çok fazla yapışıyor ve çıkarması çok zor oluyor. Kuru olduğu zamanda yapışmıyor. Hafif nemlendirip çok fazla bastırmadan uyguladığınız da güzel bir sonuç alıyorsunuz. Bandı burnunuzdan çıkarırken yavaş yavaş çıkarmaya özen gösterin, aksi takdirde tahriş olabilir. Hassas cilde sahipseniz, kullandıktan sonra burnunuz kızarabilir. Ürünün arkasında da belirtildiği gibi cildin tahriş olmaması için 3 gün ara vermeyi unutmayın. Ben haftada 1 defa, pazar günleri detaylı cilt bakımı yaptığım zaman kullanıyorum. Ürünün içerisinde boya,parfüm ve paraben bulunmadığı için gönül rahatlığı ile kullanabilirsiniz. Bim marketlerde 5 TL gibi bir fiyata alabilirsiniz.

Sevgiyle Kalın ❤





4 yorum:

  1. Pahallı muadillerine göre oldukça başarılı buldum ben..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bimin bu ürününü çok seviyorum. Gerçekten çok başarılı ❤

      Sil
  2. Bu ürün Bim ürünleri arasında en sevdiğim, gerçekten çok etkili. Kaleminize sağlık. :D Blogunuzu takipteyim. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok etkili ^^ Canım Bim :D
      Bende blogunuzu takibe aldımm ❤

      Sil