31 Mayıs 2018 Perşembe

KİTAP ALIŞVERİŞİM / KİTAPYURDU

Merhaba sevgili blog ailem ❤


Uzun zamandır bir kitap alışverişi yapmadığımı fark ettim ve aradaki açığı kapatmak için, kitapyurdu sitesinden merak ettiğim bazı kitapları aldım. Artık sınavlarım da bittiğine göre vaktimin büyük bir çoğunu kitap okumaya ayırmak istiyorum. Tabi bunun için kpss sınavına ayıracağım çalışma vaktini görmezden gelmem gerekiyor. Neyse konumuza dönelim :)
Kitapların bazıları tavsiye edildiği için bazılarını ise merak ettiğim için aldım. Sabahattin Ali'nin en son kürk mantolu Madonna kitabını okumuştum. (bknz:kürk mantolu madonna kitap yorumu) Okuduğum en güzel ve en içten kitaplardan birisiydi. Kuyucaklı Yusuf kitabını da bir blogger arkadaşımın tavsiyesi üzerine aldım. Sabahattin Ali'nin yazdığı konuları sevdiğimden bu kitabını da beğeneceğimi düşünüyorum.
Şeker Portakalı kitabını küçükken okumuştum ama kitaplığımda yoktu. Yanlış hatırlamıyorsam küçük bir çocuğun acı bir şekilde dünyayla tanışmasını anlatıyordu.
Ahmet Batman kitaplarını duymayan kalmamıştır. Soğuk kahve kitabı ile adından çok söz ettirmişti ama ben o dönemlerde bu tarz kitaplar okumayı pek sevmiyordum. Her türden kitap okumak istediğim için Ahmet Batmanın beni içinden sev kitabına bir şans vermek istedim.
En çok polisiye ve fantastik türünde kitap okumayı seviyorum. Bu yüzden çok merak ederek aldığım fırtına büyücüsü ve Harry Potter kitaplarını aldım

Benim son zamanlarda yaptığım kitap alışverişimin bir kısmı bu şekilde, diğer alışverişimi de ayrı bir yazı da paylaşmayı düşünüyorum. Ayrıca eskisi gibi cuma günlerini kitap yorumlarına ayırmayı düşünüyorum.
Sizin bu kitaplar arasında okuduklarınız veya merak ettikleriniz varsa benimle paylaşırsanız sevinirim ^^

Sevgiyle Kalın ❤









10 yorum:

  1. Ben de kitaplarımı hep kitapyurdu'ndan sipariş ediyorum :) Harry Potter filmlerini izlemediysen önce izleyip sonra kitaplarını okumanı öneririm ben, kitapları okuduktan sonra filmler tatmin etmeyebilir (filmler de efsane o ayrı). Kuyucaklı Yusuf'u da ben severek okumuştum umarım beğenirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef Harry Potter filmlerini henüz izleme şansım olmadı. Dediğiniz gibi ilk önce filmlerini izlemeyi düşünüyorum :))
      Kuyucaklı Yusuf kitabı hakkında çok fazla olumlu yorum okumuştum,sizinde beğenmeniz beklentimi daha da yükseltti :)
      Sevgiler ❤

      Sil
  2. Kürk Mantolu Madonna modası geçmeyecek bir klasik kesinlikle..

    YanıtlaSil
  3. Kuyucaklı Yusuf benim de okuma listemde. Harry Potter kitaplarını çok eskiden okudum. Hatta yeniden alsam da oğlumla birlikte okusak mı diye düşünmüyor değilim. Keyifle oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm ❤ Bende Harry Potter kitaplarını çok merak ettiğim için ve kütüphanemde durması için aldım :)) Yeğenim biraz daha büyüsün ona da okumayı düşünüyorum :) ❤

      Sil
  4. Harry Potter en sevdiğim kitaplar arasında. Öncelikle kesinlikle kitabını okumalısın. Filmlerini sonra izleyebilirsin.

    Şeker Portakalı etkileyici bir kitap. Eğer seversen iki devam kitabını da okuyabilirsin.

    Sabahattin Ali'nin İçimizdeki Şeytan romanı da çok güzeldir. Okumadıysan öneririm.

    Hepsini iyi günlerde okuman dileğiyle :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harry Potter kitaplarını bir süre okumayı erteledim.Seri kitapları olduğu için ilk önce tüm kitapları alıp, daha sonra okumak daha keyifli olur diye düşündüm :)
      Şeker portakalı hakkında da çok olumlu yorumlar aldım. Okumak için sabırsızlanıyorum. Sabahattin Ali'nin İçimizdeki Şeytan kitabını da listeye ekledim :)
      Bol önerili bir yorum yapmışsınız, teşekkür ederim ❤

      Sil
  5. Çok güzel bir alışveriş olmuş. Okunulası kitaplar seçmişsin. Sabahattin Ali favorimdir. Birçok kitabını okudum.

    Bu arada blogunu yeni keşfettim takibe aldım. Seni de bana beklerim.

    birsenle.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Sabahattin Ali kitaplarını okumak için biraz geç kalmışım gibi hissediyorum ama geç olsun güç olmasın demişler. Umarım tüm kitaplarını okuyabilirim :)
      Bu arada blogunuzu takipteyim ❤

      Sil