5 Şubat 2018 Pazartesi

KİTAP SEÇ ALIŞVERİŞİM

Merhaba sevgili blog ailem ❤




Uzun bir aradan sonra nihayet yeni bir yazı girebiliyorum. Ocak ayında açık öğretim sınavım için kitap seç sitesinden bir alışveriş yapmıştım. Çoğunlukla okuduğum bölüm ile alakalı kitaplar aldım.Sizinle paylaşabileceğim sadece 2 kitap var ancak bu iki kitapta birbirinden güzel. Birazdan ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız.Normalde kütüphanemdeki, okumadığım kitapları okuyup bitirene kadar yeni bir kitap almayacaktım ancak yine dayanamadım. 


Kurallar Kitabı - Merthan DEMİR

Bu kitaba instagramda gezinirken çok fazla denk geliyordum ancak bir türlü almak aklıma gelmiyordu. En sonunda alışveriş yaparken indirim kısmında görüp hemen aldım.12.90 TL gibi bir fiyata almıştım.1 günde okunup bitebilecek bir kitap. İçeriğini yazarında dediği gibi hayata yön verecek kurallar oluşturuyor. Buraya sizin için birkaç kural bırakıyorum.

Kural 5: Farkındalık oluşturmak için farklı değil,farkında olmak gerekir.Gözlerini aç, çevreni izle ve fark et.
Kural 139: Kalbinin duvarlarını hiç kimse için yıkma! Sana gerçekten gelecek kişi o duvarları aşmasını bilecektir.
Kural 439: Mutlu olmak değil,mutlu kalabilmek için çabala...


Yazsam Roman Olur (13.90 TL)

Bu kitabın yazarını belirtmedim çünkü bu kitabın yazarı sizsiniz. Kitap dediğime bakmayın aslında boş bir defterden ibaret. İçerisinde hayal gücünüzü destekleyecek ve sizi yazı yazmaya teşvik edecek yazılar yer alıyor. O yazının başlığına göre devamını getiriyorsunuz. Ben oldum olası yazı ve hikaye yazmayı seven bir insan olduğum için görür görmez hemen aldım.İyi ki de almışım.


Her sayfasında bu şekilde yazılar yer alıyor. Hem doldurması eğlenceli hem de kitaplığınızda kendinize ait bir kitabınız bulunmuş oluyor. Hatta sadece kendinize almayıp sevdiklerinize de hediye olarak alabilirsiniz. Hayal gücümüzün sınırlarını zorlayalım bakalım :)


Bu gördüğünüzde bir kitap değil maalesef bir not defteri. Rahmetli Münir Özkul ve Adile Naşit'in en güzel gülümsemesinden ortaya çıkan bu güzel not defterini,iş yerinden çok sevdiğim bir ablam hediye etti. Kitaplığımda ki en güzel köşede duruyor ve yazmaya kıyamıyorum. Bence bu tarz bir not defteri de sevdiklerinize çok güzel bir hediye olabilir. 
Umarım faydalı bir yazı olmuştur. Sizin bana önerebileceğiniz kitaplar veya bu tarz defterler varsa yorum olarak bildirirseniz çok sevinirim.

Sevgiyle Kalın ❤

2 yorum:

  1. Defter ama kitap olanı çok sevdim . :) Gerçekten çok hoş . Ben de yazmayı çok severim . Böyle konu da hazır olunca yazması daha kolay olacaktır . Not defteri gerçekten çok şirin ben de böyle çok sevdiğim defterlere yazmaya kıyamıyorum . :) Güzel bir yazıydı elinize sağlık . Sevgiler . :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim :) Yazsam roman olur gerçekten güzel düşünülmüş bir defter ya da kitap diyeyim. İçerisinde bulunan yazılarda bir o kadar güzel. Zaten kendiliğinden yazası geliyor insanın :D Defterlerime de en yakın zaman da kıyacağım ^^
      Sevgiler ❤

      Sil