11 Şubat 2018 Pazar

SEVGİLİLER GÜNÜ İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİM

Merhaba sevgili blog ailem ❤

İndirimden sağ çıkanlar buradalar mı? Ben bu indirimi hafif bir hasarla atlattım demek isterdim ancak maalesef her indirim zamanı büyük bir zarara uğruyorum. Bu indirimden yaptığım tamamen ihtiyaca yönelik bir alışverişti. En azından kendimi bu şekilde avutayım ^^
Bakalım indirimden neler almışım.


Pek fazla far kullanmasam da makyaj masamda mutlaka far paletleri bulunduruyorum. Wet n wild far paletlerini hem renk hem de pigmentasyon olarak çok başarılı bulduğumdan bu indirimde bir tane aldım. Aynı zamanda bir tanede wet n wild color icon (E3282) allık adım. Son olarak çok severek kullandığım Eklips markasına ait bir makyaj süngeri alarak Gratis alışverişimi sonlandırdım. Bu markanın mağazada kalan son makyaj süngerini almaktan da gurur duyuyorum :D 

Watsons dan tamamen ihtiyaca yönelik bir alışveriş yaptım. Ablama ve kendime Revolution markasına ait yoğun bir aydınlatıcı aldım. Bu aydınlatıcıyı mağazadaki görevli bayan tavsiye etti ve denediğimde de çok beğendim. Yine ablama golden rose stick kontür kaleminden aldım.Sürümü ve dağıtması daha kolay olur diye düşünüyorum. Uzun zamanadır güzel ve yoğun bir kapatıcı arayışındaydım. Loreal paris true match kapatıcı da indirimde olduğu için hemen bir tane de ondan kaptım.


Watsons dan aldığım bir diğer ürünler ise Elidor doğanın enerjisi serisinden Limon ve yeşilçaylı şampuanı,Urban bloom baby bloom kuru şampuanı ve çift yönlü makyaj temizleme pamukları oldu. 

Ürünlerin Fiyatları;
  • Wet n Wild Comfort Zone (E738) Far Paleti   14,95 TL (Gratis)
  • Wet n Wild Mellow Wine (E3282) Allık         10:90 TL (Gratis)
  • Eklips Makyaj Süngeri - Blender Makeup       5,95   TL  (Gratis)
  • Revolution Liquid Highlighter - Aydınlatıcı    23,90 TL (Watsons)
  • Golden Rose Stick Kontür Kalemi                  17,90 TL (Watsons)
  • Loreal Paris True Match Kapatıcı (2/N)          25,25 TL (Watsons)
  • Elidor Doğanın Enerjisi Şampuanı                  10:95 TL (Watsons)
  • Urban Care Kuru Şapmuanı                            14, 90 TL  Watsons)
  • Çift Yönlü Makyaj Temizleme Pamuğu          2,99  TL (Watsons)

İndirim bitmeden yaptığım alışverişi sizlerle paylaşmak istedim.Belki yardımcı olur. Sizinde  denemem gerektiğini düşündüğünüz ve mutlaka almalısın dediğiniz ürünler varsa, yorum olarak benimle paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiyle Kalın ❤







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder