9 Ocak 2019 Çarşamba

ZAMANA KARŞI ( İN TİME) - FİLM YORUMU

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Havalar iyice soğudu. Battaniyeyi üstünüze çekip film izleme sezonunu hala açmadınız mı ?
Ben hafta sonlarını kendime ayırmaya özen gösteriyorum ama maalesef bu soğuk havalarda dışarıya çıkmak pek içimden gelmiyor. Bu yüzden evde vakit geçirebilmek için kendime bir film maratonu düzenledim ve bol bol film izlemeye çalışıyorum. Bugün de size izlediğim filmlerden birisini paylaşacağım.


Zamana Karşı - Film Konusu:

İnsanların doğduklarında normal bir hayat sürdüğü ancak 25 yaşına geldiklerinde yaşlanmanın durduğu bir dönemde, zaman hem para hem de güç olarak sayılmaktadır. İnsanlar kendilerinde kalan zaman kadar yaşamak zorunda kalırlar. Daha çok çalışmak daha fazla zaman kazanmak ve yaşamak için bir sebep bulmak zorunda bırakılırlar. Güçsüz olanlar zaman dilenerek, bankalardan zaman kredileri alarak ve zamanı bittiği için bir köşede ölmeyi bekleyerek hayatlarına devam ederken, zengin olanlar zamanın çoğuna hükmetmenin verdiği güç ile her şeyi kontrol etmeye başlarlar.  Will Salas (Justin Timberlake) hayatını bu şekilde geçirmek zorunda kalan ve hayatta kalmak için uğraşan sıradan birisiyken, bir hata sonucu cinayetten yargılanan birisi haline gelir. Will'in içinde bulunduğu durumdan kurtulması için tek şansı, güçlülerin zamanı yönettiği bu adaletsiz sistemi çökertmektir. Will bu işte başarılı olup olamayacağını bilmeden bir adım atar ve olaylar hızlı bir şekilde gelişir.


Zamana Karşı -  Film Yorumu: 

Bu filmde ki en doğru kararlardan birisinin başrol oyuncuları olduğunu düşünüyorum. Justin Timbarlake ve Amanda Seyfried arasında ki uyum çok başarılıydı. Özellikle ekranda Justin'i her gördüğümde gözlerimde kalpli emoji belirdi çünkü Will karakteri ile bütünleşmiş ve bu ona ayrı bir hava katmış. Tamam yani kısaca çok tatlıydı :D
Filmi izlememde ki en büyük etmen konusunun dikkat çekici olmasıydı. İzlerken hiç sıkılmadım ve sürenin nasıl geçtiğini bile anlamadım.
Aslında Justin yani filmdeki rolü ile Will Salas  bir anlamda Robin Hood görevi üstlenmişti. Zenginlerin haksız yere sağladıkları zamanları çalıp fakir olanlara dağıtıyordu.
Filmde en çok duygulandığım kısım Will ile annesi arasında ki o duygusal sahne oldu. (o duygusal sahne derken neyi kast ettiğimi bilmiyorsunuz ve ben siz biliyormuş gibi anlatıyorum :D Belki bu sayede filmi izlersiniz ) Birkaç sahnede gerçekten nefesimi tutarak izledim.
Kısaca filmi çok beğendim. Konusu, akışı, oyuncuların performansı her şey tam yerindeydi.
Vakit bulursanız bu filmi mutlaka izleyin derim. Ayrıca izlemem için yeni filmler önerirseniz çok sevinirim. ^^

Sevgiyle Kalın ❤












26 yorum:

  1. Tamam şekerim bunu da listeme alayım. İzlenmeyi bekleyenlerde beklesin bakalım. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Sürükleyici filmi beğendim not aldım tesekkurler

    YanıtlaSil
  3. sinema da izledim sanırım 7-8 sene yanılmıyorsam tabi şimdi bizim annemiz de otobüse binse ölecek binmese yolda ölecek şekilde zamansız kalsa yani parasız ki hatırlatmak isterim paran yoksa yine biraz yaşarsın zamanın yoksa 1 saniye bile yaşayamazsın bizimde duygularımız baya baya kabarırdı ama kadını takdir ediyorum o topuklularla baya koştu. Ayrıca benim çıkardım en büyük ders diyelim 1 saniyeniz bile çok kıymetli değerini bilin ayrıca tabi haksızlıklar zengin fakir bölgeleri ayrıştırmaları çok alınacak ödevler var ama neyse yazar kadar yorum yapmayalım ama izleyen biri olarak izleyin derim boşa kaybedilmiş olmaz zamanınız ama yok benim 1,5 saatlik zamanım yok diyorsanız bilemem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Topuklu ayakkabı yorumu çok iyiydi. Buradan topuklu ayakkabı ile koşmak zamansız öldürür adlı bir kamu spotu paylaşayım :) Bu filmi daha önce yarısına kadar izleyip bırakmıştım. Sanırım izlememi engelleyecek bir şey olmuştu. Sonunda arşivden çıkarıp izlemeyi başarabildim. Yorumlarınız çok nokta atışı oldu tamamen katılıyorum :)

      Sil
    2. teşekkür ederim kolay gelsin.

      Sil
    3. şeyi söylemeyi unuttum beni profilde sevdiğim filmler arasına yazmıştım :)

      Sil
    4. Öyle mi bunu duyduğuma sevindim :)

      Sil
  4. Cillian Murphy'i de es geçmemek gerekiyor. Rolünün hakkını veren sayılı aktörlerden. Oynadığı her film güzel gelmiştir bana.

    Her zamanki gibi zenginler fırsatlardan istifade ederken, fakirler kendilerini idame ettirmenin yollarını zorlukla arıyor. Hayatın her alanında olduğu gibi filmde geçen zaman konusunda da böyle, bu sabit ne yazık ki.

    Sisteme itiraz eden alt kesimden birinin mücadelesini konu edinen filmler genel olarak güzel oluyor zaten. Ayrıca zamanın da önemini kavramamızı sağlıyor bu film.

    Konudan bağımsız film önerim ise "American History X"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet aslında bu filmde en başarılı ve profesyonel oyuncu Cillian Murphy. Ancak Justin'i daha önce başka bir filmde görmediğim için daha çok onun oyunculuğuna dikkat ettim sanırım :) Genelde tek tarafa fayda sağlayan bir sistem ve o sistemle mücadele etmeye çalışan insanları konu edinen kitapları okuyorum ama film sürecine daha yeni katıldım. Yorumunuz ve öneriniz için teşekkür ederim. Filmi not aldım :)

      Sil
  5. Hafta sonu..Battaniye ve film !!!!Evde 2 çocuk varken ne mümkünnn :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :D İşte bu konuda bir yorum yapamıyorum :))

      Sil
    2. O zaman ben de keyifli seyirler diyorum :))))) Tadını çıkar battaniyenin :)))))

      Sil
    3. Teşekkür ederimmm :)))

      Sil
  6. wuu bu filmi bende çook beğenmiştim !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncelerimizin karşılıklı olması ne kadar güzel :)❤

      Sil
  7. Film tanıtımı hoşuma gitti izlememiştim ,izlemek lazım :) teşekkürler tanıtıminiz için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de izlemeye değer bir film :) Yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Güzel bir film gibi. Internette görürsem izleyeyim 😊

    YanıtlaSil
  9. Bunu izlemiştim güzel bir filmdi :)

    YanıtlaSil
  10. Merhaba, yıllar önce arkadaşım bu filmden büyük bir övgü ile bahsetmişti. Bu yazınız ile hatırladım ve kesinlikle izleyeceğim. Öneriniz için teşekkürler güzel bir yazıydı. Blogunuzu takibe alıyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim umarım sizde beğenirsiniz :) Bende blogunuzu takibe aldımm :))

      Sil