31 Temmuz 2018 Salı

DENEBUNU HAZİRAN AYI KUTUSU



Ayları biraz geriden takip ettiğim ve yazıları ona göre yazdığım doğrudur. :D
Gördüğünüz gibi Temmuz ayını bitirmek üzereyiz ama ben haziran ayının denebunu kutusunu yeni paylaşıyorum. Bu ufak gecikmeden dolayı affınıza sığınıyorum ^^

DENEBUNU HAZİRAN AYI KUTUSU

Geçen ay gönderilen denebunu kutusu biraz yeğenime yaradı. İçerisinden Prima kutusu içerisinde 4 adet külot bez çıktı. Normalde de prima markasını kullandığımız ve memnun kaldığımız için gönül rahatlığı ile kullanabildik.

KNORR ÇEŞNİ DENEBUNU

Knorr ürünleri kullanmayı seven bir aile olduğumuz için ve özellikle çeşniyi bol bol tükettiğimiz için
kutunun içerisinden knorr çıkmasına sevindik. Bu çeşniler arasında özelikle Sarımsaklı yoğurt çeşnisini ve jajun baharatlı patates çeşnisini çok sevdim.

LA PETİT UNİVİTA DENEBUNU

Son olarak kutudan çıkan diğer ürünler ise la petit marseillais markasın ait bir duş jeli ile Univita markasına ait argan yağlı bir bakım kremi oldu. La petit markasının daha önceden duş jellerini ve sıvı sabunlarını kullandım. Duş jellerinin kokusunu ve nemlendirmesini seviyorum. Univita markasını ise daha önceden hiç duymadım. Gönderdikleri minik kremi kullandım hafif yağlı bir his bırakıyor ama yumuşacık yapıyor. Onun dışında pek bir fikrim yok. Eğer siz bu markanın ürünlerini kullandıysanız yorumda belirtebilirsiniz.

Bana gelen haziran ayı kutusunun içerisinde bu ürünler vardı. Temmuz kutusuna yetişememiş olmanın burukluğunu yaşıyorum :D Diğer denebunu kutularını görmek için aşağıdaki yazılara tıklayabilirsiniz.

Dennebunu Ekim Ayı kutusu, Denebunu Aralık Ayı kutusu, Denebunu Mayıs Exclusive Kutusu ☺


Sevgiyle Kalın ❤


2 yorum: