26 Temmuz 2018 Perşembe

BİTEN ÜRÜNLER (MAYIS - HAZİRAN) ıı

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Gördüğünüz gibi arayı fazla uzatmadan tekrar geldim :D Bugün hafta içerisinden atacağım tüm yazılarında bir planını yapacağım. Eğer işlerden vakit bulabilirsem belki yedek de durması için birkaç yazı bile yazabilirim. Geçen hafta Biten Ürünlerin 1. kısmını atmıştım. (bknz:Biten Ürünler I)
Bugünde bitirdiğim diğer ürünleri paylaşıp, yorumlayacağım.


1-) Listerine Advanced White & Listerine Cool Mint  Ağız Bakım Suyu
Genelde dişlerimi fırçaladıktan sonra ağız bakım suyu kullanmayı seviyorum. Birçok ürün denedim ama içlerinde en sevdiğim Listerine advanced white oldu. Ağızda uzun süreli bir ferahlama sağlıyor. Aynı zamanda düzenli kullanımda dişlerin rengini açtığını yani beyazlattığını gözlemledim. Benim ağız içim hassas olduğu için ilk kullanımlarda yara yapmıştı ama daha sonra alıştı. Gayet memnunum. Listerine Cool Mint ağız suyunu ise genelde seyahat edeceksem yanıma alıyorum.Ondan da memnunum.

2-) Clinomyn Diş Macunu
Bu diş macununu ağızda oluşmaya başlayan sarı lekeler için almıştım. Lekeler için düzenli bir kullanım olmadan fayda etmeyeceğini bilmeme rağmen sadece bir tane kullanmakla yetindim. O yüzden çok bir etkisi olmadı. Ama temizlerken ağız içinde bıraktığı ferahlığı sanırım denediğim hiç bir diş macununda bulamadım. Denk gelirsem tekrar alırım.

3-) Signal White Now Diş Macunu 
Diş macunları hakkında aman aman bir yorum yapılmıyor. Çünkü bir diş macunundan fayda görmek istiyorsanız düzenli bir şekilde kullanmanız gerekiyor.Benim bir diş macununa ihtiyacım varsa ilk alacağım signal oluyor. Yeni bir ürün denemek istemiyorsam veya güzel bir indirim yoksa bu macunu tercih ediyorum. Gayet memnunum.


4-) Gliss İntense Therapy Sıvı Saç Kremi 
Elle Beauty Box kutusu ile birlikte gelen Gliss markasının bu sıvı saç kremi, en sevdiğim ürünlerden birisi oldu. Genelde duştan sonra hafif nemli saçlarıma uygulayıp, şekil vermek için kullandım. Saçları yumuşacık yapıyor ve kolay taranmasını sağlıyor. Ürünün olumlu yönleri çok fazla ama ben en çok kokusunu sevdim. İndirim zamanında birkaç tane alacağım.

5-) Egos Milky Durulanmayan Saç Köpüğü 
Glis İntense sıvı saç kreminden sonra kokusuna aşık olduğum diğer bir üründe Egosun durulanmayan saç köpüğü oldu. Süt veya krema tarzı kokuları sevmeyenler kokusunu biraz ağır bulabilir. Çünkü yoğun bir kokusu var. Ben bu ürünü saçlarımın elektriklenmeye başladığı zamanlarda çok kullandım. Arada sırada da şekil vermek için kullandım. İki işlemde de gayet başarılı. Fiyatı uygun olduğu için tekrar alabilirim.


6-) Nip + Fab Temizleme Pedleri
Bu ürünün yazısına buradan ulaşabilirsiniz. Detaylı bir yazısı bulunduğu için fazla yorum yapmayacağım. Temizleme pedi olarak çok başarılı bir marka ve görevini gayet iyi yerine getiriyor. Cildimde ki lekelerin rengini açmak da bana çok yardımcı olmuştu. Ayrıca düzenli kullanımda cildi aydınlık ve sağlıklı gösteriyor. İndirim zamanında kesinlikle tekrar alacağım.

7-) 24K Gold Hidrojel Maske 
Maske kullanmayı ve özelikle Kore maskelerini kullanmayı çok seviyorum. Ancak bu maskede biraz hayal kırıklığı yaşadığımı söylemeliyim. Fiyatı diğer maskelere göre çok daha pahalı ama etkisinin fiyatını hak ettiğini düşünmüyorum. Kullandığım zaman yüzümü yapış yapış yapmıştı ve cildimde kaldığı süre boyunca pek rahat hissettirmedi. Cildimi kullandığım diğer maskeler ile aynı oranda nemlendirdi. Yüksek fiyatlı ancak düşük performanslı bir maske olduğu için tekrar almam.

8-) Olay Göz Çevresi Kremi
Bu kremi Rossmann mağazasından, orada çalışan bayanın tavsiyesi üzerine almıştım. Göz altlarım da bulunan şişliği indirdiği için memnun kalmıştım. Özelikle göz çevresi kremlerinde kararlı davranıp uzun bir süre tek bir ürün ile devam ediyorum. Olay'ın bu göz kremini tekrar almak için Rossmann mağazasına gittiğimde başka bir bayan Olay markasının ülkemizden çekildiğini ve kullandığım göz kreminin 30 yaş üstü olduğunu söylemişti. (Ben 21 yaşındayım) Hatta yanlış kullanımdan dolayı bir olumsuzluk olma ihtimalini söyledi.Neyse ki bende öyle bir durum olmadı.
Sizde bir ürün almadan önce mutlaka araştırın ve her çalışanın söylediğine inanmayın.

9-) Ritüel de Beauty Siyah Nokta Bandı (Bim)
Uygun fiyata kullandığım en başarılı siyah nokta bandı tacını, bimin bu ürünü taşıyor. Haftada bir defa kullanmayı tercih ediyorum ve her ay 1 kutu mutlaka alıyorum. Yazısına ulaşmak için buraya tık...

10-) Yves Rocher Hydra Vegetal Jel 
Bu jeli Yves Rocher mağazasından kart çıkardığım için hediye etmişlerdi. Yanında bir tanede de küçük krem vardı. Ben jeli birkaç defa kullandım ancak cildimde sivilce yaptığı için kullanmayı bıraktım. Tekrar almam.

11-) Rivel de Loop Pure Skin Siyah Nokta Bandı 
Kullandığım ve memnun kaldığım bir başka siyah nokta bandı da Rive de Loop markasına ait. Bimin siyah nokta bandı kadar başarılı değil ama uygun fiyatlı işe yarar bir ürün. İhtiyacım olduğunda tekrar alırım.

Benim son zamanlarda bitirdiğim ürünler bunlardı. Sizin bu ürünler içinde kullandığınız ürünler varsa yorum kısmından yazarsanız sevinirim.

Sevgiyle Kalın ❤













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder