17 Temmuz 2018 Salı

YVES ROCHER #PİNKMANTRA HEDİYESİ

Merhaba sevgili blog ailem ❤


Bugün size şeker gibi bir hediye kutusu ile geldim.Geçen gün iş yerime bir kargo geldi ve Yves Rocherdan olduğunu öğrenince biraz şaşırdım. Acaba ablam mı sipariş verdi diye düşünürken kutunun üzerinde bulunan bu not ile karşılaştım. Bu kutuyu Yves Rocher bizi #PinkMantra ürünleri ile tanıştırmak için yollamış. Çok da güzel yapmış :D Hediye için Yves Rocher ailesine ve bu özenli paket için de Tamer Beye teşekkürlerimi sunuyorum.Artık yavaş yavaş kutunun içindekilere geçebiliriz.


Kutunun içerisinden bir adet pembe tonlarında, ışıltılı bir pudra, bir adet ruj ve bir adet oje çıktı. Renklerin uyumunu ve tatlılığını anlatmaya gerek yok, görüyorsunuz :D 
Ürünlerin elime ulaştığı hafta düğünümüz vardı ve Pudra ile ruju deneme şansı elde ettim. 


Ürünlerin hepsi yoğun bir yapıya sahip. Renkleri yaz mevsimine uygun tatlı ve canlı pembe tonları içeriyor. Hepsi birbirinden güzel ama ben en çok aydınlatıcı pudrayı sevdim. Hem allık, hem pudra hemde aydınlatıcı olarak kullanılabilmesi çok hoşuma gitti. Rujun rengi ise dudakta daha yoğun ve canlı duruyor. Maalesef düğünde giyeceğim kıyafete uymadığı için ojeyi deneyemedim. 
Ürünlerin Numaraları: Pudra (Rose 01), Oje (Rouge Vertige Rose 05), Ruj(05)


Makyajımı yaklaşık 6 saat sonra temizledim ve üzerinden tekrar bir pudra geçme gereği duymadım. Bence kalıcılık olarak başarılı ama belirli bir saat geçtikten sonra yüze ilk sürüldüğü andaki aydınlığı vermiyor. Bu da genelde kullandığım her aydınlatıcı da gözlemlediğim bir durum. Ayrıca  kullandığım pembe allığın üzerine elmacık kemiklerime doğru çok hafif uyguladım. Belirgin bir renk vermedi ama güzel bir ışıltı kattı. 
Şimdilik ilk izlenimlerim bunlar.Ruj hakkında çok fazla yorum yapamıyorum. Çünkü düğüne giderken ruju yanıma almayı unuttuğum için başka bir ruj sürmek zorunda kaldım. O yüzden  kalıcılığı ile ilgili pek bir fikrim yok. Ancak yapı olarak yoğun ve nemli olduğunu söyleyebilirim.

Ürünleri bir süre kullandıktan sonra daha ayrıntılı bir yazı ekleyeceğim. Ürünler ile ilgili merak ettiğiniz bir şey olursa sormanız yeterli ^^

Sevgiyle Kalın ❤


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder