20 Kasım 2018 Salı

TRENDYOL - KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Merhaba sevgili blog ailem ❤

TRENDYOL -  KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Yine bir alışveriş yazısı ile geldim. Ancak bugün bir kitap alışverişi değil, kozmetik alışverişi paylaşacağım. Bildiğiniz gibi geçen haftalarda Trendyol sitesinde "9-10-11" kasım indirimleri vardı. Bende fırsat bu fırsat diyerek mini bir ihtiyaç alışverişi yaptım. Ürünlerin hepsini gayet uygun bir fiyata aldığımı düşünüyorum.

TRENDYOL -  KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Cilt bakımı olarak bir nemlendirici ve göz kremine ihtiyacım vardı. Nemlendirici tercihimi Garnier Botanik Kreminden yana kullandım. Bu ürünü almamın özel bir sebebi yok. Uygun fiyatlı bir üründü ve Garnier ürünlerini genel olarak severek kullanıyorum. Yanlış hatırlamıyorsam 14 TL gibi bir fiyata almıştım. 
Göz kremi olarak ise Dermoskin markasının göz çevresi kremini aldım. Daha önce bu markadan herhangi bir ürün kullanmamıştım. Göz çevresi kreminin genel vaatleri arasında göz çevresini nemlendirmek, canlı ve aydınlık bir görünüme kavuşturmak var. Sabah, akşam düzenli olarak kullanıldığı zaman etkili olabileceğini düşünüyorum. Bu kremin fiyatı 54 TL'ydi.

Cilt bakım ürünlerine bonus olarak Avene markasının Termal suyunu aldım. Daha önceden de alıp denemek istiyordum ama bir türlü alamamıştım. Hazır indirimde bulmuşken denemek için bir tane aldım. Bunun fiyatı da 15 TL civarındaydı. 

Bioderma'nın bu mini ürünlerini de denemem için kutunun içinde göndermişler. ^^

TRENDYOL -  KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Tamamen ihtiyaç alışverişi olduğunu söylemiştim. Elimde kullandığım 2 tane maskara var. Bir tanesi Golden Rose diğeri de Loreal markasına ait. Golden Rose olan bitmek üzeriydi. Loreal'in maskarası ise uzun süreli kullanımda gözlerimi rahatsız etmeye başladı. O yüzden Maybelline Gigi Hadid ve Go Extreme maskaralarını aldım. İkisinin fiyatı da 11 TL'ydi. 

Son olarak daha önceden kullandığım ve memnun kaldığım Loreal True Match(2N) kapatıcısını aldım. Bu kapatıcı ile ilgili düşüncelerimi daha önceden paylaşmıştım. (bknz: Loreal True Match Kapatıcı İnceleme) Fiyatı indirimde 22 TL'ye düşmüştü. 

Trendyolun 20-25 Kasım tarihleri arasında tekrar bir indirimi var. Dilerseniz sitesine girip bakabilirsiniz. Ben ilk defa bu siteden bir kozmetik alışverişi yaptım. Açıkçası biraz tereddüt etmiştim ama ürünlerin hepsi ambalajlı ve çok güzel bir şekilde geldi. Göz kremi ve Avene termal suyu ise bir eczane sitesi tarafından gönderildi. Ürünler 2 gün içerisinde elime ulaştı. Trendyol'un reklamını yapıyormuş gibi göründüm ama bu yazı kesinlikle bir reklam yazısı değil. Eğer alışveriş yapacaksanız içiniz rahat olsun diye bunları yazıyorum. Aldığım ürünler arasında kullandıklarınız var mı? Varsa fikirlerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiyle Kalın ❤






2 yorum: