30 Kasım 2018 Cuma

KASIM AYI KİTAP ALIŞVERİŞİ II - BKM KİTAP

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Genelde kendime verdiğim sözleri tutan birisiyimdir ama konu kitaplar olduğu zaman pek başarılı olamıyorum. En son kendi kendime "Kitaplığımda okumadığım bir sürü kitap var, artık yeni kitaplar almayacağım" demiştim. Ve bilin bakalım ne oldu ?
Tabi ki yeni kitaplar aldım ve sanırım almaya devam edeceğim :D

KASIM AYI KİTAP ALIŞVERİŞİ II - BKM KİTAP

Hazır kasım ayının son gününe gelmişken bu ay yaptığım 2. kitap alışverişini de sizlerle paylaşayım dedim. Sanırım toplamda 14 tane kitap aldım. Hepsini yavaş yavaş okumaya çalışacağım. Kasım ayında yaptığım diğer kitap alışverişine göz atmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz...
Bu alışverişimi bkm kitap sitesinden yaptım. Çok güzel indirimler vardı ve ilk defa alışveriş yapacak olsam da dayanamadım :D

Aşkım Kapışmak kitaplarını sürekli duyuyordum ancak bir türlü alma fırsatım olmamıştı. Kendisi severek takip ettiğim bir yazar ve hazır sitede de indirim olunca Elma dersem çık ve Küçük mutluluklar kitabını aldım. Kitaplar, kişisel gelişim kitapları olduğu için büyük bir beğeni ile okuyacağımı düşünüyorum.

Hakan Mengüç Ben Ney'im kitabını ise instagramda sürekli görüyordum. Hakkında çok fazla olumlu yorum vardı. En son yakın bir arkadaşım okumalısın dediği için almaya karar verdim.

Lauren Kate Aşka Düşüş kitabı ise Düşüş serisi'in 4. kitabı. Çok uzun zaman önce okuduğum Düşüş serisini yakın bir zamanda burada ve bookstagram hesabımda paylaşmayı düşünüyorum. Ancak ne yazık ki serinin tamamı elimde yok. Fantastik ve macera kitabı sevenlere mink bir öneri olsun. Okumadıysanız düşüş serisini mutlaka okuyun derim.

Jeff Sampson Gece kitabı Aykırılar serisinin ilk kitabı. Fantastik türünde ve merak ettiğim bir kitap.

Justine Levy  Annem gibi - Tolga Meriç Pati izleri ve Matthew Quick 21 numaralı çocuk kitaplarını ise indirimli 5 TL olan kitaplar arasından aldım. Kitaplar hakkında bir bilgim yok ama en kısa zamanda okuyup yorumlayacağım.
Sizin bu kitaplar arasında merak ettikleriniz veya okuduklarınız var mı? 
Düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız sevinirim ^^

Sevgiyle Kalın ❤









18 yorum:

  1. iyi okumalar şimdiden , bende evde okunacak bir sürü kitap varken kitap alamaya devam edenlerdenim bu arada :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :) Sanırım en güzel alışkanlık bizimkisi :D

      Sil
  2. Hakan Mengüç'ün kitabını merak ediyorum. Ama alırsam sıkılır mıyım? Bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğum yorumlara göre kitabın çok akıcı olduğunu söylüyorlardı. Okur okumaz yazısını girerim, böylece belki karar verebilirsiniz ❤

      Sil
  3. âşkım kapışmak adlı adama ayrı bir gıcığım ben itici danla biliçle sataşmasından sonra tiksindim :/ Ay sinirim bozuldu görünce :D güzel günlerde oku canım hepiciğide. Beklediğim kitap yorumu hakan mengüç ama aklında olsun :*

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım gündem takip etmiyorum fazla o yüzden olaylara Fransız kalmışım :D
      Ben yazılarını severek takip ediyorum ama kitabı konusunda bir fikrim yok ne yazık ki ^^ Çok teşekkür ederim, Hakan Mengüç'ün kitabını da en kısa zamanda okumaya çalışacağım ❤

      Sil
  4. Ben Ney'in benim de alınıp okunacaklar listemde..Yorumlarını merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
  5. Kitap gibisi yok ve aldığın kitaplarda şahane.
    🎄🎄🎄🎄🎄🎄🎄
    Bende bloğuma beklerim :)
    http://fatofotofan.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum kitap gibisi yok :)
      Teşekkür ederim ❤
      Kahvemi aldım blogunuzu ziyarete geliyorum hemen :D

      Sil
  6. Güzel seçimler, iyi okumalar..

    YanıtlaSil
  7. Yanılmıyorsam Hakan Mengüç tasavvuf üzerine yazıyor.Okuma fırsatınız oldu mu?Okuduysanız tavsiye üzerine yorumlarınızı merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, doğru bu kitabı da tasavvuf üzerine diye biliyorum. Maalesef bu ay okumak istediğim kitapların sayısı biraz fazla o yüzden ocak ayında okuyacağım kitaplar arasına ekledim bu kitabı :))

      Sil
  8. Ne güuel kitaplar almissin, keyifle oku hepsini 😊

    YanıtlaSil