4 Mart 2018 Pazar

LOREAL TRUE MATCH KAPATICI İNCELEME

Merhaba sevgili blog ailem ❤


Bugün sizlere sevgililer günü indiriminden aldığım, loreal true match kapatıcıdan bahsetmek istiyorum. Uzun zamandır almak istediğim ancak bir türlü almaya fırsat bulamadığım bir üründü. Bu kapatıcı ile ilgili olumlu ve olumsuz çeşitli görüş ve yorumlar var. Benim yorumlarım ise hem olumlu hem olumsuz yönde.
Öncelikli olarak bendeki kapatıcı 2N Vanilla olarak geçiyor. Renk açısından herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Sarı alt tonlu bir ürün ve benim cildimde çok iyi bir şekilde bütünleşiyor. Uygulamasını ise nemli bir makyaj süngeri ile yapıyorum. Bu sayede yüzde daha kolay ve istediğim gibi dağıtıyorum.

Kapatıcılığı ise, yapısı yoğun bir kıvamda olmasına rağmen orta derecede diyebilirim. Yüksek derecede bir kapatıcılığı maalesef yok. Öyle sivilceleri veya çok belirgin lekeleri iyi kapatmıyor ama renk eşitsizliğini güzel bir şekilde gideriyor. Ayrıca cildinizde sizi rahatsız edecek derecede bir sivilce veya leke yoksa gayet memnun kalırsınız. Bende hafif belli olan bir lekeyi gayet başarılı bir şekilde kapattı ama dediğim gibi alnımda ki büyük olan sivilcenin kızarıklığını yok etti, sivilceyi tamamen kapatmadı. Yinede ben kapatıcılığı açısından memnunum.


 Kalıcılığı gözlemlediğim kadarıyla çok uzun bir süre değil. Yani ben makyajımı işe giderken 7 gibi yapıyorum ancak öğlen saatlerine doğru yüzümde fazla bir ürün kalmamış oluyor.Kapattığım lekeler tekrar ortaya çıkıyor ve üst üste uygulama yapmayı sevmediğim için akşama kadar idare etmek zorunda kalıyorum.Cildimde fazla bir leke veya sivilce olmadığı için bu durum benim için bir sorun haline gelmedi. Kalıcılığı nedeniyle genelde dışarı çıkacaksam hafta sonlarında kullanmayı tercih ediyorum. 
Tek sevmediğim yönü gözaltını kapatmakta çok başarılı değil. Özellikle kuru ciltlilerin çok dikkat ederek kullanması gerektiğini düşünüyorum çünkü göz altlarında hafif bir pullanma yapabiliyor. Gözaltını hafif kapatmak için, kullanımına dikkat edildiği sürece ideal olabilir.

Son olarak aplikatörü uygulama açısından bir kolaylık sağlıyor. Uç kısmında küçük bir sünger olması hem uygulama açısından hem de ürün israf etme korkusundan sizi kurtarıyor. Ben Loreal True Match Kapatıcıdan genel olarak memnun kaldım. İlerleyen zamanlarda fikrim değişmezse veya yeni bir ürün bulmazsam tekrar alırım. Ben bu kapatıcıyı Watsons mağazasından indirimde 23 TL gibi bir fiyata almıştım. İndirimsiz fiyatı hakkında maalesef bir bilgim yok.

Siz bu kapatıcıyı kullandınız mı veya kullandığınız ve memnun kaldığınız bir kapatıcı var mı? Yorum olarak yazarsanız sevinirim.

Sevgiyle Kalın ❤


















10 yorum:

  1. Ben denemedim pek de ihtiyaç duymuyorum ama tanıtım çok iyi olmuş her detaya değinmişsiniz. Sivilceyi tamamen kapatmasa da kızarıklığını alması yeterli gelir bence ama kalıcılığının olmayışı düşündürür. Emeğinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm 😊 Aynen kapatıcılığı fena değil,benim için yeterli oluyor. Kalıcılığı da dediğiniz gibi tekrar alır mıyım diye beni de düşündürüyor.
      Sevgiler ❤

      Sil
  2. Ben de bunu kullanıyorum ve göz altını pek kapatamıyor malesef 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bende o yönünü sevemedim. Hafif kapatıyor ama o da fazla kalıcı olmuyor 😔❤

      Sil
  3. Kalıcı olmayışı ve gözaltında pullanma olması iyi değilmiş. Ben makyajdan ve malzemelerinden pek fazla anlamam😊 Ama yurtdışından aldığım makyaj takımının içinden çıkan kapatıcıdan çok memnunum(baktım üzerine NYX-Incredible Waterproof Concealer yazıyor😊)
    Bu arada sizi yeni keşfettim. Ve 20. izleğiciniz oldum:) Sevgiler.



    YanıtlaSil
  4. Harikasınız^^ Bende hemen izleyicileriniz arasına katıldım 😊
    Aynen o yönü pek iyi değil maalesef. NYX ürünleri genel olarak çok başarılı oluyor ama dediğiniz kapatıcıyı denemedim henüz. Eğer memnunsanız bende bir şans verebilirim 😊 Sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  5. Kullanmadığım fakat merak ettiğim bir üründü incelemen.icin tesekkürler 🙏 instagram vesilesiyle tanıstım blogunla banada beklerim 🙏💜

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim faydalı olduysa ne mutlu bana ❤ İnstagramdan gelmenize ayrı bir mutlu oldum 😊 Kahvem hazır, hemen geliyorum blogunuza 🙏💜

      Sil
  6. Kullandigim ve "acaba sadece bende mi sıkıntı yaratıyor? "Diye merak ettiğim bir üründü. Gözaltılarım çok mor ve kuru değil ama yine de kapaticiligi çok zayıf. Sabah 9 gibi sürdüğüm şey sanki öğlen 1 de çıkıp gitmiş gibi oluyor. Tek sevdiğim yönü nemli yapısı, kolay dağılması. Neyse ki sadece bana öyle gelmiyormuş. Harika bi kapatici öneriniz varsa hemen alıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle aynı fikirdeyiz :) Maalesef harika bir kapatıcı henüz bulamadım. Rimmel London match perfection kapatıcısını verdiği aydınlıktan dolayı ve orta bir kapatıcılığı olmasından dolayı seviyorum. Maybelline Age Rewind kapatıcısı ise çizgilerime hafif doluyor ama kapatıcılığından memnun kaldığım için kullanıyorum :) İsterseniz bu ürünlere bir bakabilirsiniz ❤

      Sil