8 Mayıs 2019 Çarşamba

ANNELER GÜNÜ İNDİRİMİ ALIŞVERİŞİ

Herkese merhaba ❤


Anneler günü indirimi başlar başlamaz alışverişe koşanlar burada mı? ^^
Normal fiyatlara bakıldığı zaman en iyi indirimler böyle günlerde oluyor ve güzel bir ihtiyaç alışverişi yapabiliyoruz. İndirim olmadığı zamanlarda ihtiyacım olmadığı sürece hiçbir şey almıyorum. Hele eskiden çok uygun bir fiyata aldığım ürünün indirimde bile çok pahalı olması, sürekli alışveriş yapmamı erteliyor. Bende hazır ihtiyaçlarım birikmişken bu indirimi değerlendirip bir alışveriş yaptım. 

MAVİNİN HER BİR TONU

Ağız ve diş sağlığına oldum olası önem veren birisiyim ama buna rağmen dişçiye gitmekten evin yolunu bulamıyorum :D Bu indirimde aldığım ürünleri eskiden de çok kullanırım. 
Listerine Advenced White ağzı bakım suyu benim düzenli olarak kullanmaya dikkat ettiğim ürünlerden birisi. Ağızda çalkalama işlemi sonrası hafif bir sızı oluşsa da kısa bir süre içinde geçtiği için fazla rahatsız etmiyor. Fırçalama sonrası ağızda ferahlık sağlıyor ve düzenli kullanımda diş renginin açılmasında da gerçekten etkili. 
Diş macunu konusunda bir türlü karar veremedim. Sürekli yeni bir macun deniyorum. En uzun süre kullandığım marka sensodyne ve signal oldu. En son signal white now diş macununu kullanıyordum ve oldukça memnunum. Henüz bitmemesine rağmen signal beyazlatıcı sistem macununu da denemek için aldım. 
Active dental flossers diş iplerini daha önceden kullanmamıştım. Paketin içerisinde 50 tane var ve bence işimi görür. 

MAVİNİN HER BİR TONU

Bazılarının aksine kozmetik mağazası falan gezmeyi pek sevmem. Hele ürünleri elime, koluma deneyip karar verme sürecine hiç girmem. Genelde alacaklarımı bir kağıda yazar o şekilde hızlı bir alışveriş yaparım. Eğer vakit öldürmek istiyorsam gezerim orası ayrı tabi :D 
 Özel günler dışında fondöten kullanmayı sevmediğim için elimin altında mutlaka bb krem bulunduruyorum. Genelde sürekli kullandığım görselde gördüğünüz bu iki marka var. Başka markalar deneyip kendimi hiç riske atmıyorum. 
Garnier BB Kremin iki rengi var. Açık ve orta. Bazıları cilt tonuna uymadığından ve çok fazla sivilce yaptığından şikayetçi ama bende kesinlikle öyle bir sorun olmuyor. Açık renginin benim cilt tonumla çok iyi bir şekilde uyuştuğunu düşünüyorum. Ayrıca sivilce veya leke gibi bir problem olmadı.
Pure Beauty BB Kremin yazısını daha önceden girmiştim. buraya tıklayarak okuyabilirsiniz. Bittikçe almam ürünü ne kadar sevdiğimi gösteriyor diye umuyorum :D 
Rimmel London Stay Matte Transparan Pudrayı da bir ara çok fazla kullanmıştım. ancak yeni ürünler denediğim için araya başka markalar girmişti. Hazır pudra ihtiyacım varken tercihimi kendisinden yana kullandım. Saydam bir pudra olduğu için herhangi bir kapatıcılığı yok ancak yağlanmayı çok başarılı bir şekilde kontrol altına alıyor. En sevdiğim yanı ciltte pul pul görünmemesi ve uzun süre dayanıklı olması. Ayrıca makyajı sabitleme konusunda da çok iyi iş çıkarıyor. 

MAVİNİN HER BİR TONU

Makyaj pamukların da watsons da 3 al 2 öde kampanyası vardı. Genelde böyle indirimleri değerlendiriyorum ama bu makyaj pamuğunun sayısı çok fazla olduğu için bana yetiyor. Bu yüzden bir tane almakla yetindim. Ağda konusunda Sesu markasını çok başarılı buluyorum. Ayrıca ağda bezini bu şekilde almak hem daha uygun fiyatlı hem de daha uzun süre kullanışlı oluyor. 

Benim anneler günü indiriminden aldıklarım bu şekilde. Tüm ihtiyaçlarımı bu indirim sayesinde tamamladım. Siz indirimi nasıl değerlendirdiniz ? 

Sevgiyle Kalın ❤ 






10 yorum:

  1. Blogunuz çok kaliteli, güzel çalışmalarınız var. Ürün tanıtımı ve değerlendirmeler için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  2. Çok faydalı bir alışveriş olmuş , hem ihtiyaç bakımından hemde indirim bakımından.

    Ben dün yaptim alışveriş. Yüz maskesi, şampuan, yüz yıkama jeli, deodorant aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel indirimler vardı gerçekten :) Sizinde ihtiyaç odaklı güzel bir alışveriş olmuş :))

      Sil
  3. Ben kozmetik diyetindeyim. Elimdekiler tamamen bitmeden almayacağım. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en güzel diyet sanırım. Hem eldekiler israf olmuyor hem de boş yere para harcamamış oluyoruz :)

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan dadlum, o bb nın kokusuna bayılırsın, ama yapısı yağlı geliyor biraz bana sivilce yapmıştı tekrar almadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzumm ^^ BB kremi değiştirip renk seçeneği getirmişler ve ben bunu aldıktan sonra fark ettim. Natural rengini almışım. Umarım rengi bana uygundur :))

      Sil
  5. Anneler Günü'nde annelerimizi unutmayalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unutmuyoruz tabiki. Keşke her gün onların olsa. ^^

      Sil