3 Mayıs 2019 Cuma

J.A REDMERSKİ KATİLLER ÇETESİ- İZABEL / KİTAP YORUMU

Herkese Merhaba ❤

2 haftadır yine ortalarda görünmüyordum. Buraları yine çok boş bırakmaya başladığımın farkındayım. Size kendimi affettirmek için yanımda güzel bir kitap getirdim. Belki kitap yorumlarını özlemişsinizdir ^^


Katiller Çetesi serisinin ilk kitabını daha önce yorumlamıştım. Buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.
Serinin ilk kitabı olan Sarai de kitabın konusu hakkında bilgi verdim.Seri kitaplarında sürekli konu hakkında bilgi veremiyorum. Çünkü konu sabit sadece olaylar değişiyor. Bu yüzden serinin ilk kitabı hariç diğer kitaplar hep yorum üzerinden ilerliyor. Yine de o yazıyı okumak istemeyenler için kısaca tekrar bir bilgi vermek istiyorum.

Sarai 14 yaşına geldiğinde annesi tarafından, bir uyuşturucu baronu ve kadın taciri olan Javier'e satılır. Yıllarca seks kölesi olarak kullanıldığı ve çeşitli işkenceler görerek esir olarak tutulduğu Meksika'dan kaçmak için planlar yapar. Planını ise Javier ile iş görüşmesine gelen bir seri katil ile gerçekleştirir. Victor duygudan yoksun, işinden başka kimseyi düşünmeyen ve insanları gözünü bile kırpmadan öldüren bir seri katildir. Ancak kaçış planın da Sarai'ye yardım ederek tüm ezberleri bozdurur.

Serinin ilk kitabında Sarai'nin esir olarak tutulduğu yerden kaçmasını, Victor ile anlaşmaya çalışmasını ve hayatta kalma çabalarını okuyoruz. Ancak bu kitapta olaylar daha farklı bir yönde ilerliyor. Sarai'nin İzabel olarak yeniden doğuşunu ve hayatta kalmak için neler yapabileceğini okuyoruz. Açıkçası 2. kitabı daha çok sevdim. Kitap ilk kitaba kıyasla daha akıcı ve eğlenceli ilerliyor ( Bir katil kitabında ne kadar eğlence olabilirse o kadar işte :D )
Özellikle Sarai'yi bu kitapta daha çok sevdim. Ya da yeni karakteri İzabeli desem daha doğru olur. Olayların kurgulanış biçimi, Sarai'nin kendisini bu kadar güzel geliştirmesi ve kabul ettirmesi okuyucuya çok iyi yansıtılmış.Ters köşelerde oldukça başarılıydı. Son 100 sayfasında tempo arttı ve bu da son sayfaları soluksuz bir şekilde okumama neden oldu.
Victor karakterini ilk kitaptan beri seviyorum. Yakışıklı ve duygusuz olarak hayatına devam ediyordu ama bu kitapta biraz daha insani duygularını görmeyi başardık. Gerçi duygusuz bir karakter oluşu da hoşuma gitmiyor değil :D Kitabın sonu da tam okuduğuma değdi denilecek türden olmuş. Bunu da ekleyeyim de merakınız artsın.

Bence bu tarz kitapları okumayı sevenler bu seriye bir şans verebilir ^^

Sevgiyle kalın ❤






4 yorum:

  1. Güzel yorum, kitabı ilgi çekici hale getirmiş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Takasla ilk kitabını edindim. Beğenirsem devamını okuyacağım :)

    YanıtlaSil