2 Ekim 2017 Pazartesi

PURE BEAUTY BULGARİAN ROSE BB KREM İNCELEMESİ

Merhaba sevgili blog ailem 💓
Yağmurlu ve soğuk havalara adım atmış bulunmaktayız. Aman dikkat edin üşütmeyin. Bu havalar çok tehlikeli, hiç birinizin hasta olmasını istemem 😞
Bugünün ürün incelemesinde bir çoğunuzun aşina olduğunu ve mutlaka görmüş olduğunu düşündüğüm Pure Beauty Bb Kremi var. 


Bakım ürünleri, kozmetik ve güzellik denildiği zaman ilk akla gelen ülke Güney Kore oluyor. Korelilerin özellikle cilt ürünlerinde çıkardıkları bir çok marka ile kendilerini kanıtladıklarını düşünüyorum. Bir cilt bakım ürünü almadan önce üretim yerine mutlaka bakarım. Orada Güney Kore yazısını gördüğümde de hiç düşünmeden direk alırım. O derece güveniyorum yani ^_^
Pure Beauty BB Kremi ile tanışmam arkadaşım sayesinde olmuştu. Açıkçası ilk denediğimde hiç beğenmemiş ve asla almam demiştim. Çünkü ilk sürüldüğü zaman cildimde bembeyaz, adeta hayalet etkisi yarattı diyebilirim. Ancak araştırmalarım sonucunda Kore ürünü olduğunu ve kullananların hepsinin memnun olduğunu öğrenince alıp denemek istedim. Şimdi iyi ki almışım diyorum.


Ürünün özelliklerine ve ürün hakkındaki yorumlarıma geçecek olursak:

*Diğer BB Kremlerin aksine içerisinde yüksek miktarda güneş koruyucu yani SPF 42 içeriyor. Bu yüzden yaz aylarında hiç elimden düşmedi. Eğer güneş kreminiz yoksa bu bb kremi kullandığınızda başka bir güneş kremi kullanmanıza gerek kalmıyor.
*Tek renk seçeneği mevcut. Açıkçası bu durum beni ilk başlarda biraz tedirgin etmişti ancak o kadar güzel bir yapısı var ki, yüzünüze sürdükten yaklaşık 5-10 dakika içerisinde tamamen cildiniz ile bütünleşiyor.
*Kapatıcılığı orta derecede. Hatta yüzünüzde çok fazla kusur yoksa ortadan yükseğe doğruda denilebilir.
*Çok yoğun bir yapısı yok, aynı şekilde ince ve akışkan da değil. İkisinin ortasında krem gibi bir yapısı var.
*Aydınlık bir bitiş sağlıyor. İçerisinde sim kesinlikle yok. Ancak yüzünüze uyguladığınızda cildinizin aydınlandığını, sağlıklı göründüğünü fark edebiliyorsunuz.
*Paraben, alkol ve lanolin içermiyor. Ayrıca Dermatolojik olarak test edilmiş.
*Tüm cilt tipleri için uygun bir ürün olduğunu belirtmişler. Bende herhangi bir sivilce veya alerji yapmadı. Tabi her ciltte farklılık gösterebilir.
*Eğer esmerseniz ürünü almadan önce mutlaka denemenizi öneririm.
*Kullananlardan bazıları kokusundan çok rahatsız olduklarını söylemişler. Kokusu var ancak öyle buram buram rahatsız edecek derecede değil. En azından beni rahatsız etmedi. Eğer koku hassasiyetiniz varsa almadan önce denemenizi öneririm.
*Dış görünüş olarak insanı direk cezbediyor. Ayrıca ilk bakıldığında ağzına kadar dolu gibi görünse de ürünün bir kısmı hava bir kısmı krem olarak düşünebilirsiniz. Öyle olduğunu gördüğüm zaman hayal kırıklığına uğramıştım ama çok bereketli bir ürün olduğunu gördüm. Uzun zamandır kullanıyorum ve daha bitiremedim.



Ürünü ben az miktarda alıp fırça ve sünger kullanmadan, parmaklarım ile yavaşça cildime yediriyorum. Böylece daha doğal bir görünüm elde ediliyor. Zaten ürünün arkasında parmaklarınız ile uygulamanız  gerektiğini belirtmişler. Pure Beauty BB Krem sadece Watsons mağazalarında satılıyor. İndirim zamanında 19 TL gibi bir fiyata almıştım. İndirimsiz sanırım 30 TL civarındaydı. Mutlaka herkesin denemesi gerektiğini düşünüyorum. Uygun fiyatlı ve yüksek performanslı bir bb krem arayışındaysanız kesinlikle şans verin derim.

Sevgiyle Kalın 💓










2 yorum:

  1. Ben çok araştırmıştım bir aralar bu bb kremi güneş koruması yüksek diye almak bi nasip olmamıştı ;) galiba almalıyım artık teşekürker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canımm kesinlikle almalısın :) Bende sürekli bitirip yenisini alıyorum :D

      Sil