12 Şubat 2019 Salı

J.A REDMERSKİ KATİLLER ÇETESİ - SARAİ / KİTAP YORUMU

Herkese Merhaba ❤,

Bugün uzun bir zamandır okuduğum bir  kitap serisinin ilk kitabını paylaşacağım. Seri kitaplarını okumayı eskiden beri çok seviyorum ama maalesef tüm seri elimde olmadığında okumaya başlayamıyorum. Bunu bir kere Gece evi serisini okurken yaşamıştım. Gece gündüz diğer kitabı düşünüyor ve bir tülü bulamıyordum. Gerçekten berbat bir durumdu. Ancak Katiller Çetesi serisine başlamadan önce kitapları aldığım sitede bulunan bütün kitapları aldım. Böylece seriye başlamış oldum :D

MAVİNİN HER BİR TONU BLOG


Sarai - Kitap Konusu:

14 yaşından beri bir uyuşturucu baronu ve aynı zamanda kadın tacirinin yanında tutsak olan Sarai bulunduğu yerden kaçmak için her şeyi göze alır. Ancak Sarai'yi gözdesi olarak gören ve adeta üzerine titreyen Javierden kaçmak o kadar kolay olmayacaktır. Sarai'nin tek kaçış bileti, iş anlaşması için Javier'in yanına gelen Victor olur ve Sarai yıllarca seks kölesi olarak esir tutulduğu yerden kaçmak için onu kullanır. Sarai bu zamana kadar birçok kayıp vermiştir. Hiçbir şeyin Javier'in yanında kalmaktan daha kötü ve daha tehlikeli olmadığını düşünür ve soğukkanlı bir katil olduğunu bilmesine rağmen Victordan yardım ister. Hiç kimseyi düşünmeyen ve görevinin başarılı olması için insanları gözünü bile kırpmadan öldüren bir katil Sarai'ye yardım edecek midir?

MAVİNİN HER BİR TONU BLOG


Sarai- Kitap Yorumu: 

Kitap okuma şeklim ektedir :D Genelde kalorifer dibine okuma yeri hazırlar rahat rahat kitap okurum. Patik de öyle beni izler. Hatta bazen onunla ilgilenmediğim için sinirlenir ve kitaplarımı yırtmaya çalışır. Ancak bu serinin kapak tasarımlarından ürkmüş olacak ki yırtma girişiminde falan bulunmadı :D Neysee biz konumuza dönelim. Katiller çetesi serisinin sevenleri olduğu kadar, sevmeyenleri olduğunu da duymuştum. Şahsen ben seven taraftayım. Genelde seri kitaplarında ilk kitap beklentimi karşılamasa bile 2.kitabı mutlaka okurum.Çünkü ilk kitabı karakterlere, olaylara ve içeriğe alışma olarak görürüm. Bu kitabın kurgusunu, karakterlerini ve olayların akışını çok başarılı buldum. Özellikle Victor karakterinin güçlü ve kırılmaz bir duruşunun olmasını çok sevdim. Açıkçası Sarai karakterine zaman zaman sinir olduğumu itiraf etmem gerek. Bilmiyorum bu durumu sadece ben mi yaşıyorum ama genelde okuduğum kitaplarda ana bayan karaktere sinir oluyorum. Bazen çok itici, gurursuz ve kendini beğenmiş olabiliyorlar. Tabi Sarai için bunlar geçerli değil ona sadece kitabın belirli kısımlarında sinir oldum. :D
Beklentimi çok yüksek tutup okumaya başlamıştım ve beklentimi karşıladı. ancak ilk kitabı olduğu için sanırım öyle bayılarak da okumadım. Bol bol macera, aksiyon içeren bir kitap . Film tadında olması da çok hoşuma gitti. Bu yüzden sanırım elimden hiç bırakmadan okudum. ilk kitabın sonu çok heyecanlı bir yerde bitti ve bu da 2. kitabı okumak için bize bir neden daha veriyor.
Serinin şu an 5. kitabını okuyorum ve gönül rahatlığı ile tavsiye edebilirim. Elinizden düşmeyecek bir kitap arıyorsanız kesinlikle bu seriye başlamalısınız.

Siz bu aralar neler okuyorsunuz? Mutlaka okumalısın dediğiniz kitaplar var mı? Yorum olarak benimle paylaşırsanız çok sevinirim ^^

Sevgiyle kalın ❤


8 yorum:

  1. Günümüz problemlerini konu alan bir kitap tanıtım için teşekkürler okumam faydalı ile diyerek not aldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için ben teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Glenn Meade Sakakara'nın Kumları, en önem verdiğim başucu kitaplarımdan biri.Tarih-Gizem-Entrika üçgeninde müthiş bir macera, eğer tarzınıza uyarsa kesin tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneri için teşekkür ederim. Geçen tavsiye ettiğiniz kitabı da çok beğenmiştim, bunu da kesin beğenirim. :))

      Sil
  3. Kan korku aman yazıyıda kan kokusu diye okudum tırstım kitaptan beni iyice depresyona sokar bu kitap (: ben şuan mumın sekman herşey beyınde başlar okuyorum tavsiye ederim tatlışım oku seversen kişisel gelişim falan filan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah bende arada depresyona girip çıkamıyorum :D Teşekkür ederim canımcımm kişisel gelişim kitaplarını okumayı çok severim hemen not aldım ❤

      Sil
  4. Sürükleyici bir konusu varmış .

    YanıtlaSil