7 Mayıs 2018 Pazartesi

GARNİER MİCELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU ÜRÜN İNCELEMESİ

Merhaba sevgili blog ailem ❤

Garnier Micellar Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunu bilmeyen yoktur. Benim de ilk cilt bakımına adım attığım üründür kendisi :D Zaman zaman indirime girdiğinde stokladığım bile oluyor. Yine bir Cosmetica alışverişim esnasında (bknz:Cosmetica alışverişim) indirimde görüp (13.90 TL)  hemen almıştım. Hazır yeniden kullanmaya başlamışken sizler içinde yorumlamak istedim.
Anneler günü indirimi de başlamışken ihtiyaca yönelik alışverişlerin dışında,denemek için alınan ürünlerde büyük bir çoğunluk oluşturuyor. Ne kadar çok ürün hakkında bilgi sahibi olursak, bizim için o kadar iyi ^^


GARNİER MİCELLAR KUSURSUZ MAKYAJ TEMİZLEME SUYU ÖZELLİKLERİ 

→ Cilt makyajını temizlemede oldukça başarılı ama göz makyajını yoğun bir şekilde yaptığınız zamanlarda yetersiz kalıyor.
→ Benim cildimde bu zamana kadar sivilce,kızarıklık veya başka bir cilt problemine neden olmadı.
→ Yapısı çok hafif ve su gibi olmasından dolayı,temizledikten sonra cildime verdiği temizlik hissini seviyorum. Kullandığım bazı temizleme sularının aksine cildimi yapış yapış yapmıyor ve bir gerginlik hissi yaratmıyor.
→ Göz makyajını çıkarmada çok başarılı olmasa da ben hafif makyajlarda kullanmayı tercih ediyorum. Temizlerken gözlerimi  yakmaması da sevdiğim özelliklerinden birisi.
→ Benim cildim karma ama ben alırken genelde hassas ciltler için olanını tercih ediyorum. Aynı ürünün Argan yağlı olanını denemiştim ama bu kadar memnun kalmamıştım.
→İçerisinde parfüm yok. Ayrıca su gibi bir ürün olduğu için rahatsız edici bir kokusu da yok.


Ben bu ürünü genelde makyaj temizliğinin 2. adımı olarak kullanıyorum. İlk önce bir makyaj temizleme yağı veya jeli ile makyajımı çıkartıp, Daha sonra GarnierMicellar Suyu ile üstünden geçiyorum. Böylece daha kontrollü oluyor. Eğer çok yorgunsam veya üşengeçliğim üstündeyse bu ürünü ilk adım olarak kullanıyor ve makyajımı iyice çıkarana kadar kullanıyorum. Günlük hafif makyajlar yaptığım için, makyajımı temizlerken çok fazla pamuk harcamıyorum.
Eğer sizde uygun fiyatlı bir makyaj temizleme suyu arıyorsanız Garnier markasının bu ürününe şans verebilirsiniz.
Sevgiyle Kalın ❤



6 yorum:

  1. Ben de bunu çok seviyorum bazen çıkan minik sivilceleri bile kurutuyor 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende çok seviyorum ^^ Uygun fiyatlı ve gerçekten başarılı bir ürün 😍

      Sil
  2. Çok fazla makyaj yapan biri değilim ama yapmam gerektiğinde de makyaj temizleme mendillerini kullanıyorum ve yüz temizleyicisiyle arındırıyorum cildimi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet makyaj temizleme mendilleri de gerçekten çok işe yarıyor. Anneler günü indiriminde elimin altında hazır bulunması için bende aldım ^^ 😍


      Sil
  3. Bu ürünün yağ bazlı olanını denemek istiyorum. O daha iyiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben denemiştim ama sivilce yaptığı için bırakmıştım :(

      Sil