9 Mayıs 2018 Çarşamba

GÜNÜN MOTİVASYONU


Sadece pazartesi değil, bu aralar her günüm sendromlu geçiyor. Ancak hafta sonu rahat olabiliyorum. Yaşadığım duruma hafta içi sendromu da diyebiliriz galiba :)
Geçen ay sınavlarım bitti derin bir nefes alabilirim dedim ama daha aldığım nefesi veremeden ikinci sınavlarım başladı. Sınav telaşı,aman alttan dersim kalmasın,hem iş hem de derslere aynı anda yetişeyim çabası, ne kadar sonuç verir bilmiyorum ama düzenli bir çalışma planı olmadan insan her şeye yetişemiyor onu biliyorum.Hem iş, hem ders, hemde sporu aynı anda götürebileceğim bir program yapmaya çalışıyorum ve umarım başarılı olurum. İstediğimiz şeyler,oturduğumuz yerden bize gelmiyor. Bizim onlara gitmemiz gerek. Bunun için küçük de olsa bir adım atmalıyız. En azından oturduğumuz yerden kalkıp,kendimizi adım atmaya hazırlasak bile yine de bir adım atmış sayılmaz mıyız? Hemde büyük bir adım.
Ben bugün sığındığım bahaneleri arkama aldım, yaşayacağım zorluklarla mücadele etmek için gereken cesareti topladım ve ilk adımımı attım.
Emin olun karar vermek bir işe başlamaktan çok daha kolay. Eğer gerçekten hayalleriniz varsa ve onlara ulaşmak istiyorsanız, bazı şeylerden fedakarlık yapmalısınız. Size çok klasik gelen ama doğruluk payı yüksek ve sonuçları olumlu olan şeyleri göz ardı etmeyin. Mesela az film izleyin, çok kitap okuyun. Az uyuyun,çok ders çalışın, Az konuşun,çok dinleyin ve özellikle çevrenizde size gerçekten fayda sağlayacak ve konuştuğu kelimelerle bile size bir şeyler katacak insanlar bulundurun.
Hayallerinizi küçümseyen insanları görmezden, dalga geçen ve yapamayacağınızı söyleyen insanları ise duymazdan gelin. Sadece kalbinizin sesini dinleyin. Düşündüğünüz ve hayal kurduğunuz zaman sizi heyecanlandıran bir hedefiniz varsa sakın ondan vazgeçmeyin.
Yürüdüğünüz yol ne kadar uzun,ne kadar engebeli olursa olsun yürümeye devam edin. Düştüğünüz de kalkmasını,yorulduğunuzda dinlenmesini bilin ama sakın yolun uzunluğundan korkup pes etmeyin. Çünkü o yol sizin hayallerinize çıkıyor. Bu yüzden küçük bir adım atın. Adım atmasını bilene yürümesi hatta koşması kolay gelecektir. Sadece kendinize ve yapabileceğinize inanın yeter.

Sevgiyle Kalın ❤





6 yorum:

  1. Tebrik ediyorum ve o kararlılıkla devam etmeni diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. İnandığım sürece devam ettirebilirim :)

      Sil
  2. İnanmak başarmanın yarısıdır. Az film izleme olayına katılıyorum. Film izleyeceksem mesela bunu yemek yaparken yapmaya çalışıyorum ki daha fazla zaman bana kalsın. Umarım hedeflerinde başarılı olursun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle önce inanmak gerek. Önceliklerimizi bilip ona göre hareket edersek hayatımızı çok daha kolaylaştırmış oluruz. Umarım inanan ve isteyen herkes başarılı olur :))

      Sil
  3. Hersey beyinde bitiyor 😊

    YanıtlaSil